fcb.portal.reset.password

Els nou bloguers es van fotografiar amb la Champions / CRISTINA GONZÁLEZ

La Leyla Alyanak no és aficionada al futbol, però, després de la seva visita al Camp Nou Experience, reconeix haver sortit amb ganes de mirar un partit per primera vegada. “Per a mi, és un descobriment. Pensava que em trobaria amb un ‘tour’ per a grans aficionats del Barça i del futbol, però veig que és una gran oportunitat perquè persones com jo, que no sabem absolutament res de futbol, s’ho passin bé i gaudeixin”, assegura.

La Leyla és una dels nou bloguers internacionals (autors de continguts digitals periòdics en un lloc web com si fos un diari i que s’ordenen de forma cronològica) que han pogut visitar el Camp Nou amb el ‘tour’ per l’Estadi i el Museu blaugrana, en una iniciativa organitzada per Barcelona Turisme i el Museu del Club. Els bloguers, especialitats en viatges i cultura, han pogut fer l’habitual recorregut del Camp Nou Experience i han accedit, en exclusivitat, a la Llotja Presidencial.

Procedents de diverses parts del món, el que més ha impressionat a aquests nou escriptors d’experiències ‘online’ ha estat la visió panoràmica des del terreny de joc. És el cas de l’Enzo Ferrari i la seva dona, la Silvia Reggiani, que creu que “ha de ser meravellosa l’emoció que senten els jugadors quan surten a la gespa i veuen aquest Estadi ple”. En la mateixa línia, el Cedric Lizotte, del Canadà, ha assegurat sentir-se especial dins del Camp Nou: “Sents una atmosfera màgica quan ets aquí i entenc perquè la ciutat se sent orgullosa d’aquest camp”.

L’Estadi, un gran reclam turístic

“L’objectiu d’aquesta iniciativa és donar a conèixer la ciutat de Barcelona mitjançant aquests bloguers internacionals. A l’hora de visitar diferents indrets del món, cada cop s’utilitza més l’internet per fer una recerca de ‘posts’ ‘online’. I, com que són una referència, creiem que és una bona manera de vendre Barcelona com a destinació turística”, assegura Mònica Solés, la representant de Barcelona Turisme, que, a més, ha explicat la idea d’incloure l’Estadi dins de la seva ruta per la ciutat: “El FC Barcelona és un dels grans exportadors de la marca Barcelona i Catalunya i, per tant, el Camp Nou és un gran reclam per als turistes”.

Aquesta visita, doncs, és una de les parades d’un viatge de tres dies que els nou escriptors d’experiències faran per Barcelona. Un cop finalitzada la seva estada a la Ciutat Comtal, cadascun d’ells crearà una entrada al seu blog personal per descriure els aspectes destacats del seu viatge. A la sortida del Camp Nou Experience, alguns d’ells ja tenien clar què escriurien. Un exemple, el de l’Enzo Ferrari, que animarà “a tothom a visitar el Camp Nou, perquè és un ambient molt familiar i l’experiència és molt maca”.

Els bloguers del Camp Nou

Mike Hinshaw - Nomadic Texan

Leyla Alyanak - Women on the road

Anita Breland - Anita's Feast

Jessica Bowler - Barcelona Blonde

Enzo Ferrari - Inguaribile Viaggiatore

Silvia Reggiani - Inguaribile Viaggiatore

Cedric Lizotte - Continents and condiments

Margarita Ibbott - DownshiftingPRO

Geoff Matthews - WanderTooth

Tornar a dalt