fcb.portal.reset.password

Nichiban, nova aposta japonesa

[[DES_1]]

El FC Barcelona i Nichiban inicien aquest dimecres l’acord de patrocini pel qual aquesta empresa líder en la fabricació de cintes adhesives es converteix en patrocinadora regional del Club. Nichiban, doncs, és a partir d’ara el vuitè patrocinador que el FC Barcelona té a la regió asiàtica, gestionada per l’oficina blaugrana a Hong Kong.

Amb aquesta aliança el Barça continua associant-se amb marques líders en mercats prioritaris, que permeten apropar el Barça als seguidors del territori. Vigent a partir d’aquest mes d’abril, aquesta acord, amb presència en tres territoris com són el Japó, Corea i Tailàndia, preveu l’associació d’imatge, drets en l’àmbit del màrqueting i també en l’àrea digital, entre d’altres.

Sobre Nichiban

Fundada l’any 1918, Nichiban és una empresa japonesa líder en la fabricació de cintes adhesives. D’aquesta manera, la companyia s’ha centrat en la tecnologia d’adhesius, en la producció de productes de papereria, cintes industrials i també embenats adhesius i cintes quirúrgiques per a hospitals i farmàcies.

Tornar a dalt