fcb.portal.reset.password

Leo Messi, en el número 74 de la redissenyada revista Barça / FCB

La REVISTA BARÇA inicia una nova etapa en la seva llarga existència amb l’edició del número 74, el primer que estrena el nou redisseny que canvia completament la seva imatge i que pròximament arribarà per correu als socis. La primera portada té com a protagonista Lionel Messi, el millor jugador de tots els temps, que explica en una entrevista exclusiva que és “feliç” i que afronta amb la màxima ambició el tram final de la temporada, en què l’equip es troba en situació de poder aspirar als grans títols que estan en joc, la Lliga, la Champions i la Copa del Rei.

Messi sent que ha recuperat la seva millor versió després d’una temporada passada difícil des del punt de vista personal i futbolístic, i ho fa després d’haver batut el rècord absolut de ‘hat-tricks’ al futbol espanyol, superant Telmo Zarra, marcant tres gols en 32 ocasions.

L’argentí reconeix en l’entrevista que el primer de tots, que curiosament va aconseguir davant el Reial Madrid de Fabio Capello el 2007, és el que ha estat més especial per a ell. Guarda totes les pilotes de cadascun d’aquests 32 ‘hat-tricks’ signades pels companys de vestidor en reconeixement i gratitud a tot l’equip.

Entre els continguts d’aquest número també destaca el reconeixement a les seccions amateurs, amb més de 1.500 esportistes reunits al Palau Blaugrana per primera vegada a la història, l’inici de l’Espai Barça amb la presentació dels projectes del nou Miniestadi i l’ampliació de la Ciutat Esportiva; un ampli reportatge sobre les FCBEscoles que hi ha repartides per tot el món, també explica la curiosa manera que té l’equip d’handbol blaugrana per millorar la cohesió del grup, els tresors del vestidor del primer equip que han acumulat Àngel Mur i Carlos Naval; una entrevista amb el llegendari jugador brasiler Evaristo o la presentació de l’Any Suñol.

Canvis per fora amb el mateix esperit

La nova REVISTA BARÇA ha revisat tot l’aspecte gràfic de la publicació, així com la seva identitat i la seva estructura editorial, tot i que manté intacte l’esperit de ser una revista que vol apropar als socis l’activitat del Club, en tots els seus àmbits, i que vol posar en valor els continguts exclusius en poder comptar amb informació de primera mà.

La nova imatge ha estat creada per una de les millors companyies de disseny del món, Cases i Associats, i entre els canvis més evidents hi ha el canvi de tipografia, amb un cos de lletra més gran per fer els textos més llegibles, i una forta aposta per la fotografia, que es fa imprescindible per acompanyar els reportatges i les entrevistes que s’hi publiquen, especialment ubicats a la primera part de la revista. A més de modificar la seqüència de seccions, s’han creat nous apartats (‘Gent del Barça’, ‘Molt Personal’, ‘Barça Inèdit’, ‘Barça Cultura’, ‘La Fundació’ o ‘Fem Memòria’) i se n’han modificat d’altres per fer-los més senzills, atractius i agradables. D’altra banda, aquells espais que són fixos, tenen ara més personalitat, fet que permet localitzar-los i identificar-los més fàcilment en la segona part de la revista, dedicada al ‘Món Blaugrana’.

Tornar a dalt