fcb.portal.reset.password

Felip Puig i Carles Vilarrubí, durant l'acte. FOTO: V. SALGADO -FCB

El conseller d’Empresa i Ocupació i president de l’Agència Catalana de Turisme (ACT), Felip Puig, i el vicepresident del FC Barcelona, Carles Vilarrubí, han renovat l’acord de col·laboració per promocionar conjuntament Catalunya com a destinació turística de referència en l'àmbit mundial de la mà de la marca Barça. A l’acte també hi ha assistit el director de l’Agència Catalana de Turisme, Xavier Espasa, i, per part del Barça, el director de màrqueting, Laurent Colette.

Aquesta renovació, que estarà vigent fins al 30 de juny del 2016, consolida la relació entre l’Agència Catalana de Turisme i el Barça, la qual permet sumar sinergies, afavorir la comercialització exterior i multiplicar l’esforç promocional aprofitant el ressò internacional de la marca Barça, un dels principals actius turístics del país i amb el qual Catalunya comparteix els valors de lideratge, prestigi, esforç, passió i identitat catalana.

Presentacions conjuntes

La col·laboració del club blaugrana es farà a través de presentacions conjuntes en alguns dels desplaçaments de l’equip, gires d’estiu o partits de pretemporada, les escoles internacionals que el Barça té arreu del món, i els seus canals de comunicació, principalment en línia.

Aquestes presentacions conjuntes de Catalunya estaran dirigides a operadors turístics i mitjans de comunicació locals en aquelles ciutats on el Barça disputi partits de Champions League i que es consideren punts estratègics d’emissió de turistes. En el cas del mercat d’Àsia-Pacífic, a més, l’ACT i el Barça organitzaran de manera conjunta diverses accions promocionals i concursos en l’àmbit de les xarxes socials que permetin difondre la destinació turística catalana en aquest mercat emissor, estratègic per a Catalunya.

Programa de partenariat de l’Agència Catalana de Turisme

La renovació de l’acord amb el Futbol Club Barcelona forma part d’un seguit d’aliances en què treballa l’Agència Catalana de Turisme per crear un grup de socis estratègics, format per empreses i entitats amb projecció internacional, amb l’objectiu d’aconseguir un major impacte de la marca turística ‘Catalunya’ a l’exterior i generar recursos per a la promoció.

Declaracions del conseller d’Empresa i Ocupació i president de l'ACT, Felip Puig:

“El Barça representa uns valors arreu del món que es vinculen a la marca Catalunya. El Barça és una marca molt més potent que qualsevol altra del país i és un gran encert i una oportunitat associar-la amb Catalunya”.

“El turisme és una de les peces bàsiques per a la nostra recuperació econòmica i amb aquesta col·laboració el Barça ajuda l’economia, la cultura i la internacionalització de Catalunya”.

Declaracions del vicepresident Carles Vilarrubí:

“Estem molt satisfets dels resultats d’aquest conveni, de poder ajudar el nostre país en el tema turístic, que és un dels motors més importants de la recuperació econòmica. Després de dos anys, el dia d’avui és la litúrgia d’un èxit. La renovació d’aquest conveni demostra que s’estan donant els fruits esperats”.

“Al llarg d’aquests quatre anys que portem la Junta actual, hem intentat oferir la plataforma que el FC Barcelona significa quan viatja per projectar i donar a conèixer la marca Catalunya arreu del món. Posem el gran fenomen social que és el nostre club al servei del país”.

“Seguint la dita del president Suñol, ‘Esport i Ciutadania’, som responsables amb el nostre país i el nostre objectiu, que, a més de guanyar i que entri la pilota, és intentar que aquest gran fenomen global que és el Barcelona, líder a les xarxes socials i focus d’atenció mediàtica, puguem posar-lo al servei de les nostres institucions”.


La Generalitat i el FC Barcelona renoven el... por fcbarcelona
Tornar a dalt