fcb.portal.reset.password

#Johiera, la nova campanya per promocionar l’assistència a l’Estadi

Sota el concepte #johiera, el Club engega una nova campanya per afavorir l’assistència de socis i aficionats a l’Estadi tant en Lliga com en Lliga de Campions i Copa del Rei. La campanya, creada conjuntament amb l’agència Doubleyou, vol incidir en la idea que viure en directe un partit a l’Estadi és una experiència única que difícilment s’oblida. La nova campanya de venda d’entrades s’estrena coincidint amb el primer partit de Lliga a l’Estadi, el Barça-Elx, a les 21 h.

Aquesta iniciativa segueix el model de les anteriors campanyes, que, sota el nom de “Ens hi deixarem la pell” i “Pulsacions blaugranes”, van voler recordar el privilegi que pot suposar viure en directe alguns dels moments que passaran a la història del Club.

El FC Barcelona disposa dels canals de venda per tal que aquells que ho desitgin puguin comprar la seva entrada fàcilment. Aquests canals són la web del Club (www.fcbarcelona.cat), les taquilles del Camp Nou, els punts d’informació turística de Barcelona i les botigues oficials repartides per Barcelona i per l’Aeroport del Prat.

Com a principal novetat, el FC Barcelona ha activat la venda d’entrades a través de dispositius mòbils i ‘smartphones’, amb la qual cosa s’ha agilitzat el procés de compra.

[[BOTOVERMELL::COMPRA++LA TEVA ENTRADA::http://www.fcbarcelona.cat/info-entrades/propers-partits-futbol::HOR::NF::NO-TRACKING::::::]]


Tornar a dalt