fcb.portal.reset.password

Rossich, Messi i Vegas, durant l'acord amb Gillette. FOTO: MIGUEL RUIZ - FCB

El FC Barcelona ha arribat a un acord de patrocini amb Gillette segons el qual la marca de cures personals per a homes es converteix en Afaitadora Oficial del FC Barcelona a l’Amèrica Llatina fins a l’any 2017. Amb aquest acord, el Club continua en la seva línia d’associar-se amb marques líders en l’àmbit mundial.

L'anunci d'aquest acord, que tindrà una durada de tres temporades, ha tingut lloc aquest dijous a la Sala Roma del Camp Nou, en una roda de premsa que ha comptat amb la presència del jugador del primer equip Lionel Messi, ambaixador mundial de Gillette, del director general del FC Barcelona, Antoni Rossich, i de la gerent general de Gillette per a l’Amèrica Llatina, Alexandra Vegas.

Aquest acord pren forma mitjançant el llançament d'una edició limitada de màquines d'afaitar que ja és al mercat i que destaca els colors i la passió pel Barça. Una edició limitada que pot trobar-se en les referències següents: Mach3, Prestobarba3, cartutxos i productes preafaitat. A més de l'associació d'imatge, l'acord de patrocini inclou també altres punts com l'organització d'un clínic amb l'FCBEscola.

L'aliança entre el FC Barcelona i Gillette celebra un element que ambdues marques tenen en comú: la precisió. D'aquesta manera, el principal component de la campanya és un vídeo distribuït a través de les xarxes socials creat per Gillette per celebrar aquesta aliança. La campanya fa una analogia entre la paraula precisió, d'origen llatí, i alguns dels jugadors de futbol llatinoamericans, que són presos com a referència de precisió en els camps.

Recordem que els últims estudis de mercat revelen que el FC Barcelona compta amb uns 70 milions d'aficionats a Llatinoamèrica. Només per darrere de la Xina se situarien els mercats de Mèxic, amb 24 milions d'aficionats, i el Brasil, amb 20 milions de fans.

Gillette, tecnologia d’alta precisió

Durant més de 110 anys Gillette ha posat al servei de milions d'homes de tot el món tecnologia d'alta precisió i productes d'acompliment sense igual. Des de l’afaitat i la neteja personal, fins a la cura de la pell i la protecció contra la suor. Gillette ofereix una àmplia selecció de productes que inclouen màquines d'afaitar, productes preafaitat, per a la cura de la pell i després de l'afaitat, antitranspirants, desodorants i sabons corporals.

Declaracions d’Antoni Rossich, director general del FC Barcelona, i Alexandra Vegas, gerent general de Gillette per a l’América Latina

Antoni Rossich: "Gillette, amb la seva aliança amb el FC Barcelona, dóna una passa més en la seva aposta per l’esport ”

“La seva aposta continuada per l'esport i la innovació converteixen Gillette en un aliat ideal per al nostre Club. Amb la seva aliança amb el FC Barcelona, Gillette dona una passa més en la seva aposta per l’esport, ja que, a més de treballar amb esportistes, ara ha escollit el Barça com a col·lectiu. Amb aquest nou acord, el FC Barcelona segueix la línia de globalització impulsada en aquests últims anys, amb una nova associació amb una marca de prestigi i líder a nivell mundial".

Alexandra Vegas: "La precisió uneix Gillette i el Barça"

"Ningú millor per parlar sobre precisió en la vida que els jugadors llatinoamericans, que van arribar al Barça i que van marcar la diferència quan va arribar l'hora, estant en el lloc i moment adequat i mostrant tot el seu esplendor. Gillette és la marca que treballa per ressaltar el millor de cada home, proporcionant-li les millors fulles i les màquines d'afaitar més precises. La precisió és el que uneix Gillette i el Barça".

Tornar a dalt