fcb.portal.reset.password

Xavier Asensi i Takashi Kawamori han formalitzat l'acord en l'acte celebrat a Tòquio / FOTO: Silong Sam

El FC Barcelona ha signat un nou acord de patrocini amb Apamanshop segons el qual la cadena d’agències de propietat immobiliària, que disposa de 1.066 oficines, es converteix en Patrocinadora Regional del FC Barcelona al Japó fins a l’any 2016. Amb aquesta aliança el FC Barcelona continua associant-se amb marques líders en mercats prioritaris, que permeten apropar el Barça als seguidors del territori. Un objectiu que, en el cas del mercat asiàtic, s’ha potenciat a través de la posada en marxa de l’oficina del Club a Hong Kong.

L'anunci d'aquest acord, que entrarà en vigor a partir de l’1 de novembre del 2014, i que tindrà una durada de dos anys, ha tingut lloc aquest dissabte a l’Hotel TShinjuku Hilton de Tòquio, en una presentació que ha comptat amb la presència del managing director d’Apamanshop, Takashi Kawamori, i de Xavier Asensi, managing director del FCB a l’Àsia-Pacífic.

Fruit d’aquesta aliança, l’empresa japonesa obté la utilització de la imatge Barça i la dels jugadors del primer equip, que apareixeran en campanyes publicitàries d’Apamanshop a espais públics, anuncis a l’aeroport i altres mitjans de transport, decoració d’algunes botigues o productes promocionals, entre d’altres.

Tornar a dalt