fcb.portal.reset.password

Els jugadors del primer equip s'han implicat en l'any nou xinès / Fotomuntatge FCB

Els jugadors del primer equip s’han implicat personalment amb els fans xinesos del Barça que enguany celebren en aquestes dates l’entrada del seu any nou. Dos dels capitans de l’equip, Xavi Hernández i Sergio Busquets, així com Rakitic, Pedro i Sergi Roberto s’adrecen en xinès per felicitar enguany l’Any de la Cabra, l’animal que representa enguany la tranquil·litat i la constància a la tradició xinesa.

La gravació d’aquest vídeo especial s’ha dut a terme a la Ciutat Esportiva Joan Gamper i per a l’ocasió s’ha realitzat una decoració especial amb un estil tradicional xinès. Els jugadors obren els regals de Suning, el primer patrocinador xinès de la història del Barça.

Els darrers anys el FC Barcelona ha volgut participar en aquesta celebració xinesa a través d’accions i continguts especials per als fans d’aquest país asiàtic. El Club ha mostrat una sensibilitat especial per les principals dates del calendari, com ara el Festival de Tardor, el Dia Nacional de la Xina o el mateix Any Nou. De manera especial, s’han potenciat les iniciatives que intensifiquen els llaços sentimentals amb la Xina, on hi ha milions d'aficionats blaugrana que segueixen l’actualitat per mitjà de la página web oficial, fcbarcelona.cn, i de les diverses plataformes socials, els comptes oficials a Tencent Weibo i Sina Weibo. En aquestes xarxes ja són més de vuit milions de blaugranes xinesos els que segueixen contínuament l’actualitat blaugrana al moment. Mentrestant, la web en xinès és una de les que té més audiència a la plataforma digital del FC Barcelona.

“La Xina és un país molt important en la difusió del sentiment blaugrana”, afirma Dídac Lee, directiu de l’Àrea de Mèdia i Comunicació i responsable de Noves Tecnologies, que considera que “és un territori estratègic per a qualsevol club que aspiri a ser líder global”. Lee, d’origen xinès, subratlla que des de fa uns anys s’està desenvolupant una feina molt intensa en aquest país, des d’una visió digital i també presencial”. Cal recordar que el Club també potencia la seva estratègia a través d’una oficina a Hong Kong. Les aliances establertes amb Tencent i Suning aquests darrers anys volen fonamentar aquest lideratge al gegant asiàtic.


FC Barcelona commemorate Chinese New Year por fcbarcelona
Tornar a dalt