fcb.portal.reset.password

Dídac Lee i Ignacio Mestre, amb la delegació de la BODW al Camp Nou / GERMÁN PARGA

El directiu de l’Àrea de Mèdia i Comunicació i responsable de Noves Tecnologies, Dídac Lee, ha rebut aquest dilluns al migdia una delegació de la Business of Design Week (BODW), un important esdeveniment anual dedicat al disseny i la innovació que s’organitza a Hong Kong a principis de desembre des de l’any 2002. El FC Barcelona té previst col·laborar de manera activa en aquesta acció a través de la seva oficina a la ciutat xinesa. 

Els representants de la BODW han conegut de primera mà el FC Barcelona i la seva estratègia de marca mitjançant una presentació a càrrec de Dídac Lee, que s’ha dirigit als assistents en xinès, i del director general del Club, Ignacio Mestre. Seguidament s’han fet una fotografia de grup al Camp Nou i també han gaudit d’una visita guiada per les instal·lacions de l’Entitat. 

Per primera vegada, aquesta setmana del disseny, prevista del 30 de novembre al 5 de desembre, tindrà una ciutat associada, Barcelona. La bona relació entre Barcelona i Hong Kong i el bon posicionament de la capital catalana com a ciutat creativa, innovadora i referent en el disseny han estat clau en aquesta elecció. En aquest sentit, el projecte que es presentarà s’anomena Barcelona Inspires Design.

La participació de Barcelona a la BODW es basarà en tres grans eixos. Així, Barcelona construirà un gran pavelló a la fira Innovation, Design and Technology (IDT Expo) que s’organitza al recinte firal de Hong Kong. A més, la capital catalana ha de compartir el seu know how i expertisse en matèria de disseny en sentit ampli, a través de la participació d’experts en el Fòrum de la BODW. Finalment, durant tota la setmana de la BODW s’organitzaran tota una sèrie d’esdeveniments relacionats amb Barcelona, per tal de fer un veritable “desembarcament”. Els actes del programa de dinamització inclouran diferents tipus activitats.

Declaracions de Dídac Lee

“La ciutat de Barcelona està convidada per Hong Kong a participar en la Business of Design Week, que per primera vegada s’associa a una ciutat i no a un estat. Des de fa uns anys, el FC Barcelona té el mercat xinès com un dels mercats estratègics. És per aquest motiu que vam obrir una oficina a Hong Kong. Aquesta iniciativa va molt bé al Club per expandir-se i també a la ciutat de Barcelona per donar-se a conèixer. Donarem el màxim suport a la nostra ciutat des del Club i a través de la nostra oficina a la ciutat xinesa”.


Suport a Barcelona en la Business of Design... by fcbarcelona
Tornar a dalt