fcb.portal.reset.password

Els jugadors sud-americans del Barça, amb el conseller delegat de Telefónica, José María Álvarez-Pallete / MIGUEL RUIZ-FCB

El FC Barcelona i Telefónica han presentat aquest dimecres l’acord de patrocini de la companyia de telecomunicacions com a 'regional partner' a Llationoamèrica, en una roda de premsa celebrada a la Ciutat Esportiva Joan Gamper que ha comptat amb la presència del vicepresident Javier Faus i del conseller delegat de Telefónica, José María Álvarez-Pallete.

El Club aposta per reforçar una relació històrica amb Telefónica, que es remunta a finals dels anys 90, amb l’objectiu de créixer i crear una aliança més potent i estratègica a Llatinoamèrica, un territori cabdal per a l’expansió global de l’Entitat, on actualment el Barça compta amb més de 50 milions de fans. El Grup Telefónica ocupa la sisena posició mundial en el sector de les telecomunicacions per capitalització en borsa i la primera com a operador europeu integrat.

L’acord de patrocini té una durada de tres anys amb dos més d'opcionals i inclou la disputa d’un partit amistós a terres sud-americanes durant els primers tres anys. El FC Barcelona cobrarà 13,3 milions per temporada gràcies a aquesta aliança.

La potència de Telefónica en la indústria de les telecomunicacions també permetrà gaudir en els pròxims mesos d'una xarxa wifi al Camp Nou, tal com ha avançat el vicepresident Faus.

Declaracions de Javier Faus, vicepresident del FC Barcelona

“Llatinoamèrica és una regió que el Barça sempre ha tingut molt interès a desenvolupar. Dins el nostre pla estratègic és una gran prioritat”.

“Una de les raons per les quals Telefónica ha decidit fer aquest pas d’associar-se amb nosaltres és pels jugadors que tenim. Tenim els tres jugadors que formen la davantera més potent del món, i això és molt important per a Telefónica”.

“Telefónica ens permet arribar a més gent, a més llocs al món i més lluny. És important per al nostre creixement que els nostres continguts i els nostres partits siguin vistos pel màxim nombre de persones al món”.

Sobre l’explotació dels drets televisius per a la temporada 2015/16, Faus ha assegurat: “Les ofertes econòmiques de Telefónica i Mediapro en l’àmbit televisiu eren idèntiques. La decisió ha estat estratègica, més qualitativa que quantitativa. Telefónica és una empresa de telecomunicacions que vol entrar molt fort en aquest món, apostant pel negoci i la innovació”.

“Potser d’aquí a sis mesos o d’aquí a nou, perquè és una qüestió tècnicament complexa, però el soci del FC Barcelona tindrà wifi al Camp Nou”.

Declaracions de José María Álvarez-Pallete, conseller delegat de Telefónica

“Ens fa especial il·lusió haver assolit aquest acord per ser el 'partner' especial de tots els països de Llatinoamèrica per a aquesta temporada i les pròximes quatre”.

“És un acord històric. Ens permet compartir els valors de l’esport amb els nostres clients i amics de més de 20 països. Farem més grans les marques Telefónica, Vivo i Movistar i aproparem el Barça a aquestes regions”.

“Ningú ha invertit més que Telefónica en aquesta regió. Hi hem dedicat esforç i compromís i tenim una capacitat de distribució i una presència global difícilment replicable”.


Telefònica, una aposta per créixer exponencialment por fcbarcelona
Tornar a dalt