Comunicat del FC Barcelona sobre el retorn de Berlín dels socis

Comunicat del FC Barcelona sobre el retorn de Berlín dels socis

El Club ha presentat una queixa formal a la UEFA per denunciar que les autoritats berlineses no han complert amb les condicions establertes

El FC Barcelona ha presentat una queixa formal a la UEFA per denunciar que les autoritats berlineses han incomplert les condicions establertes per a la sortida dels socis i seguidors blaugrana de la capital alemanya al llarg d'aquesta matinada.

La UEFA havia assignat com a punt d’arribada i tornada dels vols xàrters del FC Barcelona el Berlín l’Exhibition Center de l’aeroport de Schoenefeld, una terminal en desús però habilitada exclusivament per oferir el servei l’afició barcelonista.

En el moment de la sortida del gruix d'aficionats, les autoritats de l'aeroport no van oferir els serveis mínims d'una instal·lació aeroportuària. Aquesta falta de serveis va afectar fins i tot a les persones amb discapacitat.

Així, entre la 1h i les 5 de la matinada, més de 5.000 socis i barcelonistes que havien de ser traslladats des de la terminal habilitada a l’aeroport de Schoenefeld fins als aeroports de Barcelona, Girona i Madrid, van patir greus incidències.

Entre d’altres, cal assenyalar importants retards causats pel fet que les autoritats aeroportuàries només havien habilitat quatre jardineres per desplaçar els socis i seguidors fins als respectius avions assignats, un nombre insuficient per donar servei als viatgers.

A més, el Club també ha denunciat que no funcionava el servei de megafonia de l’Exhibition Center i els preus abusius de serveis bàsics com les ampolles d’aigua.

Especialment criticable va ser que el personal de l'agència oficial de viatges del Club en cap moment va poder contactar amb cap responsable de l’aeroport ni tampoc de la UEFA a la terminal per poder traslladar les queixes i resoldre les incidències.

Davant les queixes i reclamacions del personal de l’FCB Viatges es van contractar nous conductors per a les jardineres, però aquests no comptaven amb prou coneixement de l’aeroport. A més, el Club també ha denunciat que no funcionava el servei de megafonia.

El FC Barcelona demana disculpes als seus socis i aficionats per les molèsties ocasionades per aquests incidents.

Força Barça
Força Barça

Relacionat Amb aquest contingut

Tanca l'article

Relacionat Amb aquest contingut