fcb.portal.reset.password

Iniesta, Suárez, Piqué, Alba i Pedro, amb els representants d'Advan / FOTO: Dani Aznar

En una trobada recent a la Ciutat Esportiva els jugadors del primer equip del FC Barcelona van poder gaudir de la tecnologia Advan, 'partner' regional del Club i FCB Official Mobile Phone Device a Indonèsia. El senyor Tirta Setyono Siek, president d'Advan, i el senyor Andy Gusena, director d'Endeecomm, van lliurar diferents models de telèfons intel·ligents i tauletes a Luis Suárez, Gerard Piqué, Andrés Iniesta, Jordi Alba i Pedro Rodríguez. Els jugadors es van fer fotografies amb els dispositius d’Advan, provant els aparells i la potent tecnologia que ofereix Advan.

Acord per als dos pròxims anys

Aquest agost Advan i el FC Barcelona van signar l’acord que els uneix durant els pròxims dos anys en l’estratègia comercial i tecnològica que el Club vol potenciar al continent asiàtic i, en particular, a Indonèsia.

Fundada l’any 1998, Advan va començar com a empresa de tecnologia informàtica, tot i que en l’actualitat produeix una àmplia gamma de productes tecnològics, com televisors de plasma, Notebook, PC Tablet, Smartphone i accessoris digitals. Advan domina el mercat domèstic de les telecomunicacions i té també com a missió la utilització de la tecnologia per educar la nació i participar en la construcció d’una Indonèsia millor.

Estratègia d’expansió

Amb acords com el d’Advan, el Club continua amb una estratègia d’expansió en territoris estratègics mitjançant acords de patrocini regionals. A més, aquests acords permeten al Barça apropar-se als seus seguidors d’arreu del món. El FC Barcelona compta amb un nombre important de patrocinadors globals, com és el cas de Nike, Qatar Airways, Beko, i Audi, entre d’altres.

A més, i en el cas concret del mercat asiàtic, el Club s’hi ha fet present gràcies a acords de patrocini regional amb empreses dels principals països d’aquest continent. A més d’Advan, el Club té acords en territoris asiàtics amb Chang Beer, Suning, Apamanshop, Indosat i Panasonic. Aquest darrer té la condició de patrocinador global. En aquest sentit, la posada en marxa de l’oficina del FC Barcelona a Hong Kong ha contribuït al fet d’arribar a zones estratègiques d’Àsia.


Advan with the FC Barcelona players por fcbarcelona
Tornar a dalt