fcb.portal.reset.password
Antoni Rossich i Westendorf, a l’estand d’Intel del Mobile World Congres

Rossich i Westendorf, a l’estand d’Intel del Mobile World Congres / FOTO: GERMAN PARGA - FCB

A l’estand d’Intel del Mobile World Congres, Antoni Rossich ha explicat aquest dijous el significat del ‘més que un club’ i ha expressat la voluntat que els valors que defineixen la institució blaugrana -esforç, treball en equip, humilitat, respecte i ambició- s’incorporin als acords de patrocini, com al d’Intel. “Aquest és un acord que no és només una associació de marques, sinó que hi associem els nostres valors”, ha assegurat el director general del FC Barcelona.

Rossich ha explicat que aquests principis conviuen amb un Barça global i projectat al món i, en aquest sentit, ha recordat que el FC Barcelona és, segons algunes estimacions, el club amb més aficionats arreu del món -uns 350 milions-, així com el líder indiscutible a les xarxes socials, amb més de 100 milions de seguidors.

Diverses millores tecnològiques

Entre els actius que es deriven de l’acord amb Intel, tant Rossich com Westendorf han destacat el fet de poder dotar la Masia de l’última tecnologia, fet que beneficia la formació dels residents tant des d’un punt de vista acadèmic com personal.

Tenir un estadi amb la darrera tecnologia i millorar l’experiència dels aficionats al Camp Nou és un altre dels principals acords que es desenvoluparan durant la vigència d’aquest patrocini.

Tornar a dalt