fcb.portal.reset.password

Qatar Airways i el FC Barcelona.

Qatar Airways, que des d’aquest 1 de juliol es converteix en el patrocinador principal global del Club, serà també l’espònsor oficial de la gira asiàtica que el FC Barcelona farà aquest mes d’agost i que inclou un partit a Bangkok, el dia 7 contra la selecció de Tailàndia, i un altre a Malàisia, que es disputarà el dia 10 a Kuala Lumpur davant un combinat format pels millors jugadors de la Lliga del país.

Aquesta serà la primera visita del Barça a Malàisia i, a la vegada, el retorn de l’equip a Tailàndia, després de l’experiència d’un partit amistós l’any 2002. L’expectació per veure en acció les estrelles blaugrana és molt alta i s’espera que els aficionats omplin els estadis que acolliran els partits, l’estadi nacional Rajamangala de Bangkok i l’estadi nacional Bukit Jalil de Kuala Lumpur, amb capacitat per a 50.000 i 100.000 espectadors, respectivament.

Sandro Rosell, president del FC Barcelona, destaca la satisfacció del Club per “tornar a l’Àsia aquest estiu de la mà de Qatar Airways”. “Ens fa molta il·lusió retrobar-nos amb els nostres aficionats tailandesos i tornar a aquest país després de més de deu anys. Aquesta gira també ens permetrà viatjar per primera vegada a Malàisia, on sabem que tenim molts fans incondicionals. Volem estar a prop d’ells, especialment dels nens; que gaudeixin de l’equip i dels nostres jugadors, que coneguin millor el nostre club, que no és com qualsevol altre club de futbol del món, i també el nostre país. Agraïm a Qatar Airways el seu suport, que ens permet acostar-nos a tots aquests aficionats que somien a veure en directe els nostres jugadors”, explica.

Per la seva part, el director executiu de Qatar Airways, Al Baker, ressalta el fet que tant la companyia aèria com el Barça “tenen una base molt important de fans al sud-est asiàtic”. “Estem contents de poder treballar amb el nostre soci, el FC Barcelona, a dur la gira a una de les zones del món amb més fans. Tant els fans de Qatar Airways com els de Barça poden aspirar a veure passió i orgull en tot allò que ens esforcem a fer com a organitzacions individuals i com a socis. Estem emocionats de formar part de la família del FC Barcelona i d’acollir-los a la nostra”, apunta.

Concurs a Facebook

Per apropar els més d’un milió de fans del seu compte oficial de Facebook als blaugranes, Qatar Airways inicia un concurs en la seva pàgina que premiarà alguns afortunats amb un viatge per veure en acció els futbolistes del conjunt dirigit per Tito Vilanova. Els fans de Facebook de la companyia aèria podran també optar a premis que van des de samarretes signades fins a entrades VIP per a un dels partits, o fins i tot a una invitació per poder conèixer dos jugadors durant una sessió de signatura d’autògrafs privada. El concurs es perllongarà fins al 31 de juliol.

El Barça ja té més de 43 milions de fans a Facebook arreu del món, i és l’equip esportiu que més agrada dins d’aquesta xarxa social. En aquest sentit, cal destacar que els fans de Malàisia i Tailàndia ocupen el 15è i el 22è lloc, respectivament, pel que fa al nombre de seguidors per països.


Tornar a dalt