fcb.portal.reset.password
Soler-Roig, Santiago i Guinovart, amb l'Audi A1.

Soler-Roig, Santiago i Guinovart, amb l'Audi A1. FOTO: FCB.

L’Audi Fan Game, l’últim repte d’Audi per als fans del FC Barcelona, va tenir el Camp Nou com a escenari de la celebració de la seva cloenda. La directiva de l’àrea Social, Pilar Guinovart, i Pepe Soler-Roig, responsable d'Esdeveniments i Patrocinis d'Audi van lliurar l’Audi A1 personalitzat amb els colors del FC Barcelona al guanyador de l’Audi Fan Game, Juan Santiago.

Audi Fan Game és l'última experiència d'Audi per als fans del FC Barcelona. En aquest joc on-line, a més de demostrar el seu nivell de fans, van accedir en primera persona a un recorregut en vídeo per zones exclusives de l'Estadi i la Ciutat Esportiva que solen estar tancades al públic.

Durant aquest exclusiu itinerari audiovisual, l'usuari havia de respondre a una sèrie de qüestions relacionades amb el Club i superar els tres nivells de dificultat. A mesura que augmentava el nivell, entrava automàticament en el sorteig de diferents premis: una samarreta oficial, entrades per al partit FC Barcelona-Atlètic de Madrid o l'Audi A1 personalitzat amb els colors del Barça.

Amb 67.524 visites i 18.979 participants en tan sols una setmana, l’Audi Fan Game ha estat un èxit rotund. Aquesta acció de patrocini s'emmarca en una acció general més gran amb accions dirigides a socis, empleats del Club, equip tècnic i jugadors i vips de l'entorn del FC Barcelona i també del Reial Madrid, que també ha tingut la seva versió d’aquest concurs.

Tornar a dalt