fcb.portal.reset.password

Imatge promocional del Concurs de Catalunya Turisme

[[DES_1]]

Per tercer any consecutiu, el FC Barcelona participa en la difusió de Catalunya a la Xina a través del concurs que Tencent Sport, Catalunya Turisme i Qatar Airways duen a terme en aquest país asiàtic. A través del concurs ‘Barcelona Action’ els fans xinesos guanyadors gaudiran d’una setmana recorrent Catalunya i assistiran a un partit al Camp Nou.

El concurs 2014 va començar la setmana passada i consta de diverses fases. En una primera fase, els concursants hauran de publicar continguts relacionats amb el Barça a través de la xarxa social Tencent Weibo, on el FC Barcelona ja té perfil oficial i més de 2 milions de seguidors. Posteriorment, a la fase següent, els barcelonistes de la Xina que participin en el concurs hauran de respondre a un test amb coneixement sobre el Barça i Catalunya i publicar un vídeo explicant la seva història blaugrana. El 6 de març s’anunciaran els guanyadors del concurs.

Experiència blaugrana

En les dues primeres edicions, set fans xinesos del Barça ja van gaudir de les terres catalanes i d’un partit al Camp Nou. En aquesta ocasió, quatre fans xinesos seran a Catalunya del 22 al 27 de març i assistiran a l’Estadi en el partit del primer equip contra el Celta de Vigo així com faran una visita a les instal·lacions i al Museu del Club.

En les dues anteriors edicions, el concurs de Catalunya Turisme va rebre més de 10.000 missatges de fans xinesos del FC Barcelona que van explicar les seves històries relacionades amb el Club a través de fotografies i vídeos. D'altra banda, la pàgina web del concurs va registrar més de 2,5 milions de visites. Així van aparèixer històries com la de la mestra que ensenyava els noms dels jugadors i l’himne del Barça als seus alumnes o fans que tenien les seves cases plenes de motius del Club.

Durant les pròximes setmanes la pàgina web oficial del Club (www.fcbarcelona.cn) a la Xina anirà informant sobre les diverses fases del concurs.

[[BOTOVERMELL::CONCURS FCB A LA XINA++::http://sports.qq.com/zt2013/holabarsa/::HOR::::NO-TRACKING::::::]]

Ruta per Catalunya

Els fans xinesos guanyadors de les anteriors edicions han visitat el Camp Nou, així com diferents indrets de la geografia catalana. Les obres arquitectòniques de Gaudí, el Museu Dalí, vinyes del Penedès i la Costa Brava són alguns dels tresors dels quals han pogut gaudir els barcelonistes de la Xina. En totes aquestes accions, el FC Barcelona ha estat involucrat per tal d’aportar el granet de sorra necessari per promocionar Catalunya com a destí turístic arreu del món.


Tornar a dalt