fcb.portal.reset.password

Beko, a la màniga de la samarreta / FOTO: GERMÁN PARGA-FCB

Faus, Bartomeu, Koç i Çakıroğlu, a la sala de premsa / FOTO: FCB

El FC Barcelona i Beko han anunciat aquest dilluns un acord pel qual la marca global d’electrodomèstics de gamma blanca es converteix en patrocinador global del Club durant els pròxims quatre anys. Gràcies a aquest acord, el nou logotip de Beko, que també s’ha presentat aquest dilluns, lluirà a la màniga de la samarreta oficial del primer equip de futbol i també a la seva equipació d’entrenament. Beko es converteix així en la primera marca comercial que tindrà presència a la màniga de la samarreta de manera permanent.

La presentació del nou patrocinador s’ha dut a terme aquest dilluns al matí a la sala de premsa Ricard Maxenchs del Camp Nou amb la presència del president del FC Barcelona, Josep Maria Bartomeu; el president de Koç Holding, Mustafa V. Koç; el vicepresident primer i responsable de l’Àrea Econòmica del Club, Javier Faus, i el president de Koç Holding Durable Goods Group i director executiu d’Arçelik, Levent Çakıroğlu.

El FC Barcelona i Beko uneixen dues marques de referència global en benefici dels seus objectius estratègics en matèria de màrqueting i de responsabilitat social.

Aquesta aliança quedarà reflectida a la màniga de la samarreta que els jugadors del primer equip lluiran aquesta temporada 2014/15 a competicions estatals, la Lliga i la Copa del Rei, així com en partits amistosos i als de les gires.

Bartomeu: “És un orgull per al FC Barcelona”

El president del FC Barcelona, Josep Maria Bartomeu, ha reconegut que per al FC Barcelona “és un orgull que formeu part de la nostra família blaugrana a partir d’ara. Beko ha apostat per l’esport, especialment el bàsquet, i ara aposta clarament pel Barça. I el Barça aposta per Beko”. I ha afegit:

“Iniciem un nou camí junts que estem segurs que ens reportarà grans satisfaccions. Un camí basat en els punts en comú i els valors que compartim: exigència, ambició, treball en equip, innovació, vocació i passió”.

“Ens complau especialment aquesta aliança amb Beko i amb Arçelik Group, del Koç Holding perquè reforça la nostra imatge a nivell global. Com deia al principi, sabem que a Turquia el Barça és molt estimat i molt admirat. Estimem que tenim més de 10 milions de fans i som el club preferit. Són aficionats fidels, que reconeixen la nostra singularitat i que valoren que som ‘més que un club’. Per al Barça, això és tan important com els èxits esportius”, ha seguit.

Koç: “Segur que serà una relació llarga i beneficiosa”

El president de Koç Holding, Mustafa V. Koç, també ha mostrat la seva satisfacció per l’acord: “És un enorme plaer per a mi poder formar part d’un moment tan significatiu, que uneix dues marques mundialment reconegudes, Beko i FC Barcelona, en una mateixa associació. L’expansió de Beko cap als mercats mundials ha estat una història d’èxit. Els reconeixements i premis que rep Beko pels seus productes innovadors i tecnologia punta ens fan sentir orgullosos i honorats. Aquests èxits ens animen a fer, fins i tot, més. Avui és el començament del que estic segur que serà una relació llarga i mútuament beneficiosa entre Beko i el FC Barcelona, perquè totes dues marques comparteixen tants valors, inspiracions i creences.”

Koç ha continuat així: “L’eslògan del FC Barcelona és ‘més que un club’, i, de la mateixa manera, Beko sempre intenta ser més i fer més. Beko i el FC Barcelona aconseguiran grans coses durant els propers anys”.

Tot seguit ha agafat la paraula el vicepresident primer de l’Àrea Econòmica del FC Barcelona, Javier Faus: "Turquia és un país amic del Barça i que treballava desde fa temps amb el Barça. No ens podíem associar amb qualsevol marca, sinó només amb una que compartís la nostra vocació global. Per a nosaltres és un plaer immens poder anunciar aquest acord. Serà el tercer patrocinador més important del Barça després de Nike i Qatar Airways".

Faus ha explicat que aquest acord s'ha treballat "durant un any" i que durarà quatre temporades, arrencant aquest 1 de juliol. "La part més important de l’acord és que inclou el logotip dins la màniga de la samarreta. Per primera vegada, després de TV3, el FC Barcelona ha decidit incorporar el logotip, també a l’esquena de la samarreta d’entrenaments i dels escalfaments prepartit".

El vicepresident ha recordat que aquest tipus d'acord no només comporta la inclusió del patrocinador a la samarreta, sinó també la seva presència al Museu, als vestidors del primer equip i l’equip visitant, sessió de shooting amb els jugadors, pack digital, drets de merchandising, entre d'altres.

Nou logotip de Beko

Per acabar, ha parlat Levent Çakıroğlu, president de Koç Holding Durable Goods Group i director executiu d’Arçelik: “El que inspira Beko és la gent. Aquesta inspiració ens va ajudar a convertir-nos en una empresa global. Segueix formant la nostra visió, determinant el nostre rumb i ajudant-nos a navegar cap als nostres objectius. Mentre Beko ha anat creixent, sempre ha insistit a tornar alguna cosa a les comunitats on opera”.

Segons Çakıroğlu, “és un orgull per a nosaltres associar-nos amb el FC Barcelona, ja que les dues entitats compartim la creença en el poder de l’esport per marcar diferències. A més, és un plaer poder utilitzar aquest moment històric per revelar per primera vegada el nostre nou logotip, que representa l’esperit dinàmic i innovador de Beko. Creiem que aquest és el començament d’un nou capítol fabulós en la història de Beko, basant-nos en la creença que Beko pot impulsar canvis per millorar."

Ha acabat així: "Igual que el FC Barcelona, Beko té un llegat orgullós de marcar diferències en les vides de la gent. Per constantment haver millorat la qualitat i haver obert nous camins, Beko ha aconseguit èxits a tot el món. Més endavant sabran més del nostre programa ‘Un canvi per millorar’, una part del qual la realitzarem en col·laboració amb el FC Barcelona”.

Beko, en constant creixement

Beko és la marca global d’electrodomèstics del Grup Arçelik. Els seus productes inclouen aparells grans com els aires condicionats, i també aparells més petits. Beko és la segona empresa més gran del sector d’electrodomèstics a Europa, i la seva participació és la que més va créixer durant el període 2007-2013.  És la segona marca més gran del sector europeu d’electrodomèstics. Beko és el líder del mercat al Regne Unit i Polònia.

Beko creu que cada persona pot contribuir a canviar el món per al millor, i avança de la mà amb la gent. La Generació Intel·ligent ha estat la inspiració per a Beko. L’inspiren els canvis en les necessitats i estils de vida de les persones i cada un dels seus nous productes busca proporcionar les millors i més beneficioses solucions. És per això que Beko ha escoltat milions de consumidors en més de 100 països abans de crear una gamma de solucions intel•ligents per satisfer les necessitats de diferents persones, diferents cultures i diferents formes de vida.

Beko mai deixa d’imaginar maneres innovadores per superar els reptes. Creu que les experiències noves han de ser rebudes amb els braços oberts i considerades oportunitats per avançar.

Beko respecta el medi ambient i creu en la seva importància per a la societat. Per mitjà de productes ecològics, tecnologies superiors i dissenys cridaners, Beko segueix creixent a escala mundial.

Grup Arçelik

El Grup Arçelik, fundat el 1955, opera en els sectors de béns duradors i productes de consum electrònics dins l’àmbit de Koç Holding en relació amb la producció, la comercialització i els serveis postvenda.

Avui, el Grup Arçelik té aproximadament 25.000 empleats i 14 plantes de producció a tot el món –a Turquia, Romania, Rússia, la Xina i Sud-àfrica. L’empresa ofereix productes i serveis en més de 130 països amb oficines de vendes i màrqueting en 25 països en forma de deu marques diferents (Arçelik, Beko, Grundig, Defy, Arctic, Blomberg, Elektrabregenz, Leisure, Flavel i Altus).

Mentre lidera els mercats turcs dels electrodomèstics, amb aparells encastats, aires condicionats i televisors LED, el Grup Arçelik també continua creixent ràpidament en l’àmbit global. Actualment, el Grup Arçelik és la segona empresa d’electrodomèstics a la regió EMEA, que correspon a Europa, Orient i Àfrica. És la tercera empresa més gran del seu sector a Europa. A part de ser líder al seu mercat domèstic, Arçelik A.Ş. també lidera a Romania i Sud-àfrica.

La marca global d’empresa Beko és la que més es va expandir a Europa durant el període 2007-2013. És la segona marca més gran del sector europeu d’electrodomèstics. Beko és el líder del mercat al Regne Unit i Polònia.

Koç Holding es troba entre les principals 300 empreses del món i ocupa posicions de lideratge en els àmbits nacional i internacional en diversos sectors, com l’energia, l’automoció, els béns de consum duradors, les finances, els aliments i el comerç minorista de bricolatge.


Tornar a dalt