fcb.portal.reset.password

Replay

El FC Barcelona ha signat un acord de patrocini amb l’empresa italiana Fashion Box, una marca líder de primera qualitat en roba texana que comercialitza les firmes Replay, Replay & Sons, We Are Replay i Red Seal, pel qual esdevé patrocinador oficial dels vestits oficials que portaran els jugadors de la primera plantilla de futbol i la resta d’esportistes del Club. El compromís tindrà una durada de quatre temporades.

Replay crearà tant l’equipament oficial com el vestit ‘casual’ dels jugadors del Barça i la resta de la plantilla. La col·laboració entre la firma italiana i el club blaugrana representa una aposta pionera per la innovació. Replay inventa una nova forma d’utilitzar la roba texana, on el concepte tradicional dels texans arriba a abastar l’àmbit de la qualitat de la confecció. La famosa tela indi esdevindrà un teixit de luxe que crearà una roba molt lleugera i exclusiva per als esportistes del FC Barcelona.

“Estem més que encantats amb aquesta aliança”, va comentar el director general de Fashion Box, Matteo Sinigaglia. “Tant Replay com el FC Barcelona s'esforcen al màxim en els seus respectius camps. Per primera vegada, una marca de roba texana entra al món de l'esport: el Barça no és només un soci per a nosaltres, sinó també una gran font d'inspiració. Estem segurs que el producte que desenvoluparem per a ells sorprendrà el món”.

Per la seva part, el director general de FC Barcelona, Antoni Rossich, va expressar la satisfacció del Club per aquest acord. “Fashion Box és una empresa líder en el seu sector i Replay és una firma de reconegut prestigi, amb una marcada personalitat, com els nostres equips. El seu producte és fresc, dinàmic, jove i té un estil amb què ens sentim molt identificats. A més, també ens uneix una clara aposta per la globalitat, nosaltres amb seguidors i ells amb clients a tot el món”.

Vocació internacional compartida

En efecte, Fashion Box, que va ser fundada el 1981, té la seva seu a Asolo (Treviso) però actualment els seus productes es venen a més de 50 països del món; a tot Europa, al Pròxim Orient, l’Àsia, Amèrica i l’Àfrica. L’empresa disposa d’una cadena pròpia de 200 botigues independents i una xarxa de distribució a l'engròs de 3.000 punts de venda multimarca. Fashion Box té una facturació anual de 219 milions d’euros, amb exportacions que representen aproximadament el 85% del total. Promou i comercialitza 'casual wear', calçat i accessoris per a homes, dones i nens sota la marca Replay, Replay & Sons, We are Replay, Red Seal and White Seal.

Tornar a dalt