Acord de patrocini amb Gatorade

Acord de patrocini amb Gatorade

Han arribat a un acord mitjançant el qual l’empresa nord-americana es converteix en patrocinador de nutrició esportiva del primer equip durant els pròxims tres anys

El FC Barcelona i Gatorade han arribat a un acord mitjançant el qual Gatorade es converteix en patrocinador de nutrició esportiva del primer equip de futbol durant els pròxims tres anys en l’àmbit mundial. Gatorade s’estrenarà com a patrocinador en el partit contra el Reial Madrid d’aquest dissabte.

Gatorade proveirà de begudes isotòniques el Club durant les properes tres temporades, i també ubicarà els seus productes a les banquetes del Camp Nou, als vestidors de l’equip, així com a les sales de premsa. A més, el Club disposarà d’accés al prestigiós laboratori Institut Gatorade de Ciències de l’Esport, on es podran fer tot un seguit de proves per donar suport i consell nutricional als jugadors del Barça.

Faus: "Estem molt satisfets"

Javier Faus, vicepresident econòmic del FC Barcelona, explica els motius que han dut el Club a escollir Gatorade: “Estem molt satisfets amb l’acord amb Gatorade, una empresa de gran prestigi internacional, líder en el seu sector i amb un alt compromís amb la investigació científica. Aquest acord reforça el nostre programa de patrocini amb una de les empreses més importants a tot el món en l’àmbit esportiu, i significa un pas més dintre d’un territori estratègic clau per al Club com és els Estats Units, i en general el continent americà, on el FC Barcelona gaudeix d’una immensa base de seguidors”.

Per la seva banda, Andrea Fairchild, vicepresidenta de Gatorade, Global&Sports Marketing, apunta que, gràcies a aquest acord, l’empresa nord-americana espera “poder col·laborar en la millora del rendiment dels jugadors de futbol d’elit”. I afegeix: “Ens fa molta il·lusió proporcionar els nostres productes, que estan científicament provats, i els nostres serveis al FC Barcelona, i esperem seguir donant a conèixer el nostre compromís de treball amb els millors clubs de futbol i els esportistes de tot el món”.

Xavier Orriols, president del sud-oest d’Europa de PepsiCo, comenta: “Estem encantats que la nostra marca líder global, Gatorade, s’associï amb un dels millors equips del món, el FC Barcelona. Aquesta associació reforçarà ambdues marques mentre continuen la seva passió pel futbol”. 

Força Barça
Força Barça

Relacionat Amb aquest contingut

Tanca l'article

Relacionat Amb aquest contingut