fcb.portal.reset.password

Presentació de l'acord amb el United Arab Bank

El FC Barcelona anuncia un acord de patrocini amb el United Arab Bank (UAB), que tindrà una durada de tres anys i finalitzarà al juliol del 2016. Aquesta aliança converteix l’UAB en “patrocinador oficial del FC Barcelona” a la Unió dels Emirats Àrabs (UEA) i posiciona el banc com el primer de la UEA que s’associa amb un club de futbol.

Considerat el banc comercial amb un creixement més ràpid de la UEA, el United Arab Bank pretén fomentar la gran passió nacional pel futbol en general, i en particular el FC Barcelona. Com a patrocinador oficial del Club, el banc crearà una sèrie de productes del Barça per tal de satisfer les demandes dels fans del Barça a la UEA.

L’anunci de l’acord es va fer durant un acte que va tenir lloc al centre comercial Mirdiff City Centre. Van assistir-hi en representació del Club Javier Faus, vicepresident de l’Àrea Econòmica i Estratègica, i Manel Arroyo Pérez, director de l’Àrea Econòmica i Estratègica. Per part del United Arab Bank van ser-hi Paul Trowbridge, conseller delegat del UAB, Tony Graham, director de la banca detallista, i Sheikh Mohammed Abdulla al Nuaimi, vicepresident executiu.

Javier Faus va explicar els motius que han dut el Club a escollir el UAB: “Estem molt satisfets amb l’acord al qual s’ha arribat amb el United Arab Bank, i que sigui el banc oficial del FC Barcelona a la Unió dels Emirats Àrabs, a més de ser el nostre primer soci financer fora d’Espanya i Andorra. Hem escollit el United Arab Bank per diverses raons, com per exemple la seva capacitat de creixement, la més ràpida de la UEA, i l’entusiasme que posen en els seus projectes. Els membres dels nostre club compartim la mateixa filosofia i passió pel futbol”.

El FC Barcelona és conegut pel seu estil futbolístic únic i també per la seva ambició a l’hora de defensar els valors i els ideals en què creiem. Estem segurs que l’acord amb el United Arab Bank durant els pròxims anys serà molt satisfactoriEl vicepresident econòmic del FC Barcelona també va voler “felicitar el senyor Paul Trowbridge i el seu equip per tenir la iniciativa de col·locar un anunci publicitari tan important en aquest centre comercial, i per la meravellosa rebuda per part dels fans del Barça”. I va afegir: “El FC Barcelona és conegut pel seu estil futbolístic únic i també per la seva ambició a l’hora de defensar els valors i els ideals en què creiem. Estem segurs que l’acord amb el United Arab Bank durant els pròxims anys serà molt satisfactori”.

Per la seva part, Paul Trowbridge, conseller delegat del United Arab Bank, va mostrar la seva satisfacció per l’acord: “Estem molt emocionats per aquesta associació amb el FC Barcelona, que comparteix els mateixos valors que nosaltres i fomenta l’esperit vencedor. Els anys 2012 i 2013, el United Arab Bank ha tingut molt èxits, i hem demostrat que podem assolir els nostres objectius amb força. El fet que el club ens hagi escollit ens defineix com un dels millors de la regió en el sector de la banca, i aquesta aliança també col·laborarà a satisfer els projectes als Emirats”.

Gran èxit en el llançament

El United Arab Bank va començar el llançament amb una promoció que va durar una setmana, i va captar l’atenció de molts fans del Barça, que van registrar-se en un lloc web creat especialment per a l’ocasió. 14 persones van guanyar l’oportunitat única de veure el FC Barcelona al Camp Nou el 24 de setembre. El banc també vol llançar diferents productes i serveis, de manera que els 1.500 clients puguin veure el FC Barcelona en directe en seients preferents durant els pròxims tres anys.

Tornar a dalt