fcb.portal.reset.password

Els jugadors reben una samarreta del Barça amb el seu nom / FOTO: nikeinc.com

Els jugadors reben una samarreta del Barça amb el seu nom / FOTO: nikeinc.com

Els jugadors reben una samarreta del Barça amb el seu nom / FOTO: nikeinc.com

Els joves jugadors participants a la campanya ‘The Chance’, organitzada per Nike, van viure aquest dimarts un dia molt especial. Després de la sessió d’entrenaments del matí en què van poder realitzar exercicis sota la supervisió d’entrenadors i ‘scouters, van atendre per primera vegada els mitjans per explicar com estava anant la setmana. Més tard, i premiats pels seus esforços, la marca esportiva que vesteix el FC Barcelona va preparar una barbacoa a les instal·lacions de l’antiga Masia, on els nois van poder sopar i gaudir d’una estona més tranquil·la amb vídeos il·lustratius de la història de la instal·lació.

Tot just acabats de sopar, els 100 candidats es van passejar pel Camp Nou, en un Tour que els va dur pels llocs més emblemàtics de l’Estadi. La sala de premsa, els vestidors, el túnel d’accés a la gespa o la Llotja (on es van poder fotografiar amb trofeus assolits recentment pel Barça) van ser alguns dels punts que van poder visitar.

Un premi molt especial

Tant el FC Barcelona com Nike van tenir un gest amb els jugadors, que, lluny de les seves cases, busquen fer realitat un somni. En mig del Tour pel Camp Nou, els 100 candidats van passar pels vestidors dels jugadors blaugrana i allà es van trobar amb una sorpresa molt especial. Cada un dels jugadors va rebre una samarreta, de la primera equipació del Barça, amb el seu nom i amb el número que se’ls ha assignat en la seva estada a ‘The Chance’.


Tornar a dalt