fcb.portal.reset.password

‘Camp Nou. 90 minuts d’explosió blaugrana’

El FC Barcelona posa en marxa aquesta setmana la campanya ‘Camp Nou. 90 minuts d’explosió blaugrana’, una iniciativa que vol animar els socis i aficionats a acompanyar l’equip al Camp Nou. Un cop més els jugadors són, amb els seus missatges, els protagonistes d’aquesta iniciativa.

Aquesta iniciativa segueix el mateix objectiu que altres campanyes del Club com ‘Ens hi deixem la pell’ o ‘Visca el Barça. Visca l'espectacle’. Per cinquè any consecutiu el FC Barcelona posa en marxa una campanya de ‘ticketing’ que contribueixi a millorar l’aspecte de l’Estadi. Per aconseguir aquest objectiu, la campanya posa un especial èmfasi en el Camp Nou com el terreny de joc en què el suport de l'afició i l’entrega dels jugadors fan possible que cada partit sigui un esdeveniment únic i irrepetible. El lloc on tant els jugadors com els aficionats donen el millor de si mateixos per formar part de l'espectacle blaugrana més gran del món.

Sota el lema ‘Camp Nou. 90 minuts d'explosió blaugrana’ i utilitzant imatges d'un gran impacte visual en què es poden veure els jugadors del primer equip enmig d'una explosió de pintura blaugrana, la campanya intenta transmetre d'una manera molt gràfica i directa, el que significa viure un partit del Barça des de les grades del Camp Nou: una experiència intensa i plena d'emoció que es viu amb els cinc sentits.

Els jugadors comparteixen protagonisme

Cesc Fàbregas i Andrés Iniesta són els jugadors escollits per participar en la promoció del pròxim partit al Camp Nou, contra el Celta. Més enllà d’aquests dos jugadors, el protagonisme de la campanya ‘Camp Nou. 90 minuts d'explosió blaugrana’ es reparteix en altres jugadors de la plantilla com Carles Puyol, Leo Messi, David Villa, Xavi Hernàndez, Víctor Valdés, Pedro Rodríguez, Javier Mascherano i Alexis Sánchez.

L’agència de publicitat Caldas Naya torna a ser l’encarregada de desenvolupar la campanya d’aquest any. Durant tota la temporada, la campanya ‘Visca el Barça, visca l'espectacle’ tindrà presència a Barça TV, ràdio, premsa esportiva, mitjans ‘on-line’, xarxes socials i publicitat exterior del Camp Nou.

El ‘pack’ entrades, l’opció més còmoda i econòmica

La campanya té com a objectiu més immediat potenciar l’assistència a l’Estadi durant els propers mesos de novembre i desembre coincidint amb els partits contra el Celta, Saragossa, Athletic Club, Benfica i Atlètic de Madrid. Cal recordar que tots aquells que tenen previst venir al Camp Nou en més d’una ocasió tenen a la seva disposició el paquet d’entrades Lliga 2012/13, de 3, 6, 9 i 12 partits. Amb aquest producte, els socis poden gaudir fins a un 55% de descompte respecte al preu de venda individual de les localitats. La tria dels partits escollits no és necessària per adquirir els ‘packs’. No cal prèviament triar els partits que es volen veure, sinó que hi ha la llibertat i la flexibilitat durant la temporada de decidir quins partits de Lliga es volen presenciar a l’Estadi.

En cas que els socis i aficionats vulguin comprar entrades de manera individual, cal tenir present que la disponibilitat de localitats és constant, a través de www.fcbarcelona.cat, gràcies al servei del Seient Lliure.

[[BOTOVERMELL::ENTRADES++FCB-Celta::https://entrades.fcbarcelona.cat/Ticketing/gestionURL?bean=estadoCompra&accion=iniciarCompra&aforo=&idCompeticion=001&jornada=10&lang=ca::HOR::NF::NO-TRACKING::::::]]

Tornar a dalt