fcb.portal.reset.password

Sandro Rosell, a la Conferència Internacional dels Esports celebrada a Dubai / FOTO: www.globesoccer.com

El president del FC Barcelona Sandro Rosell ha apuntat que les noves tecnologies a l'Àsia "són l'únic camí per seguir augmentant els ingressos". En la VI edició de la Conferència Internacional dels Esports que se celebra aquest dimecres i dijous a Dubai, el màxim mandatari blaugrana ha argumentat que "mentre s'equilibren les despeses, les noves tecnologies en els mercats asiàtics són l'únic camí per seguir endavant".

Recordem que el FC Barcelona ha fet una clara aposta per l'expansió digital que li ha permès arribar a acords amb Google+ o amb Tencent Weibo, principal empresa proveïdora de continguts d'Internet a la Xina.

Des de Dubai, Rosell ha explicat que els èxits esportius de l'equip de Guardiola han significat que la presència del Barça al món hagi crescut i prova d'això són els 180.000 socis que té el Club.

Aposta pel Joc Net financer

Un dels altres temes que ha tractat Sandro Rosell a la Conferència Internacional dels Esports és la posada en marxa del Joc Net financer engegat per la UEFA i que és vital per al món del futbol europeu. "Alguna cosa falla. El primer és aplicar les regles del Joc Net financer. No és raonable que un club no pagui a un altre i aquest últim jugui i a sobre et guanyi". Rosell ha explicat l'exemple del FC Barcelona, on hi ha eleccions en què participen els socis, mentre que al Chelsea un propietari té via lliure per invertir i incrementar el capital de l'entitat.

300 milions d’usuaris

L'acord amb Tencent, que obre la porta a la presència del FC Barcelona a les xarxes socials xineses, permet desenvolupar una aliança estratègica amb l'empresa Tencent, que compta amb més de 300 milions d'usuaris registrats, i és el primer pas per consolidar el barcelonisme al país més poblat del món.

Per la seva banda, amb l'acord amb Google, el Barça s'ha convertit en el primer club del món en nombre de seguidors a Google+, amb més de 50.000, per davant dels Dallas Cowboys o el Chelsea FC. I és que el FC Barcelona va participar en el llançament mundial dels perfils professionals de la xarxa social de Google, juntament amb altres empreses i entitats com l'Unicef.

Tornar a dalt