fcb.portal.reset.password

Dídac Lee, durant la presentació de l'estratègia digital. Foto: Arxiu FCB.

El directiu responsable de les Noves Tecnologies valora molt positivament l'acord amb Google + i subratlla que el Barça ha de ser a les xarxes socials on són els seus socis i aficionats.

Dídac Lee ha destacat el nou acord del FC Barcelona amb Google +. "El Barça ha ser ser primer i pioner en el que fa; ser un referent, un símbol d'excel·lència. Sempre que hi hagin simpatitzants nostres arreu del món a les xarxes socials sigui de la forma que sigui, hem de poder arribar-hi. No hem d'esperar que ens vinguin a veure a la nostra web, sinó que hem de ser presents on ells siguin, sigui a Facebook, Twitter o Google +", ha subratllat el directiu de Noves Tecnologies.

Així, el FC Barcelona potencia el seu lideratge amb una entesa estratègica gràcies a la qual està present en el llançament de 'Pàgines de Google +'."Vam signar un acord amb Google a nivell mundial que ens ha permès ser el primer club esportiu a la nova xarxa social que ha llançat Google", ha recordat Lee.

Google+, xarxa social de recent creació, s'uneix al conjunt de xarxes socials del FC Barcelona per difondre els continguts del Club i per apropar el sentiment blaugrana arreu del món. Així, el FC Barcelona es converteix en l'únic club de la Lliga Professional de Futbol (LFP) que ha arribat a un acord d'aquest tipus i que s'uneix, així, a altres entitats de prestigi.

Tornar a dalt