fcb.portal.reset.password

Els blocaires, en un instant de la visita al Museu / FOTO: ÀLEX CAPARRÓS - FCB

Aquesta setmana, un grup de blocaires experts en viatges i turisme procedents dels Estats Units, Canadà i el Regne Unit estan tenint l’oportunitat de viure en primera persona les sensacions de fer turisme a Catalunya i transmetre-les als més de 260.000 seguidors que acumulen a Twitter, entre d’altres xarxes. En el programa de visites dissenyat per l’Agència Catalana de Turisme (ACT) ha estat inclòs, entre d’altres punts de referència de la geografia catalana, el Museu del FC Barcelona.

D’aquesta manera, aquests blocaires, que sumen gairebé dos milions de pàgines vistes a blocs, van gaudir aquest dissabte al vespre de l’experiència d’un recorregut per les instal·lacions del Camp Nou que va tenir el Museu com a protagonista principal. A més, i gràcies al Camp Nou Experience, que els va permetre visitar el vestidor visitant, baixar a la gespa de l’Estadi, o veure les cabines de premsa, entre d’altres, tots ells van conèixer una mica més en profunditat la història del Club. La visita va concloure amb un sopar al mateix Museu.

Una nova forma de promoció turística

Aquest ‘blogtrip’, que ha permès als blocaires recórrer Barcelona, les Terres de Lleida, part dels Pirineus, la Costa Daurada i les Terres de l’Ebre, s’emmarca en l’estratègia de l’ACT de buscar noves formes de promoció turística per adaptar-se a les necessitats del sector i dels viatgers. I és que cal tenir en compte que, en el cas del sector turístic, les comunitats de viatgers i els blocs tenen un gran impacte i suposen unes fonts d’informació clau on els blocaires esdevenen, en molts casos, generadors d’opinió i prescriptors influents entre els seus milers de seguidors.

Tornar a dalt