Local

El FC Barcelona formarà part de la plataforma digital de futbol Dugout

Dugout, que tindrà la participació d’altres grans clubs europeus, albergarà continguts exclusius per als aficionats més enllà del terreny de joc

El FC Barcelona, juntament amb una selecció d’altres clubs europeus i del món, així com una selecció de jugadors destacats, formarà part de la nova plataforma digital de futbol Dugout, que reunirà continguts exclusius de futbol i donarà als aficionats l’oportunitat de connectar amb els seus equips i jugadors fora del terreny de joc. Aquesta plataforma, doncs, serà una oportunitat més per als aficionats blaugrana de sentir-se més a prop dels seus futbolistes favorits.

Dugout serà d’accés gratuït i albergarà contingut exclusiu creat per clubs i jugadors que es podrà veure 24 hores abans que a qualsevol lloc, fent d’aquest espai una font principal per als fans per tenir notícies dels equips i jugadors. Els canals oficials del Club també disposaran d’aquesta exclusivitat. A més, aquesta plataforma digital inclourà pàgines de perfil de grans llegendes, influències i editors del món del futbol.

A través de pàgines personalitzades i contingut exclusiu especialment dissenyat, els usuaris de Dugout podran accedir al contingut sobre futbol dels seus equips i jugadors preferits en un únic lloc. L’objectiu és aportar un punt de vista exclusiu de l’esport, d’aquí el nom de la plataforma –Dugout- mot anglès que en català és banqueta, un lloc on només seuen els entrenadors, jugadors i la resta d’integrants de l’equip.

A més del FC Barcelona, en formen part, entre d’altres, clubs com l’Arsenal FC, el Chelsea FC, el Manchester City, el Liverpool FC, el París St. Germain, el Bayern de Munic, l’AC Milan i la Juventus. Dugout els donarà a tots ells, equips i jugadors, un canal per connectar de forma molt propera amb els seus seguidors. El gran avantatge per als usuaris és que es beneficiaran del contingut exclusiu abans que aparegui a qualsevol altre lloc.

Tant la pàgina web –dugout.com- com l’aplicació mòbil de Dugout, que està previst que es posi en marxa al mes de novembre, estarà disponible per a ordinadors, tauletes tàctils i mòbils, i es podrà trobar en vuit idiomes: castellà, català, anglès, francès, alemany, italià, portuguès i indonesi.

Declaracions de Francesco Calvo, Chief Revenue Officer del FC Barcelona:

“Els aficionats volen saber també què passa més enllà del terreny de joc, i volen saber-ho de manera ràpida i senzilla. Amb Dugout el FC Barcelona disposarà d’un nou canal per estar més a prop dels seus seguidors. Ens trobem en una fase emocionant amb un interès creixent en continguts digitals en relació amb el futbol que són un aparador per a les millors notícies, imatges, galeries, estadístiques i vídeos dels millors equips i jugadors del món. Dugout amplificarà els nostres continguts amb nous formats que col·locaran l'aficionat al centre de l'acció”.

Declaracions d’Elliot Richardson, president i cofundador de Dugout:

“Ens complau anunciar el llançament de Dugout i, juntament amb això, unes col·laboracions molt emocionants amb alguns dels millors clubs i jugadors d’arreu del món. Els aficionats estan ansiosos per descobrir els últims continguts i notícies sobre l’esport que els agrada. Amb Dugout hem creat un espai que reunirà el millor contingut de fora dels terrenys de joc sobre els equips i jugadors més importants, i que volen seguir millorant la connexió amb els seus fans de tot el món”.

Més notícies aquí