Comunicat del FC Barcelona

El Club nega incompliments de contractes amb touroperadors, tal com ha informat aquest migdia Televisió de Catalunya

El FC Barcelona nega categòricament incompliments de contractes amb touroperadors, tal com ha informat aquest migdia Televisió de Catalunya, en la tercera informació emesa aquesta setmana sobre la gestió de la venda de localitats.

De fet, els contractes amb els touroperadors, en la seva clàusula 3.3 b) inclouen la possibilitat del Club de restringir i/o anul·lar la venda d’entrades en partits determinats. La clàusula també inclou la possibilitat d’establir condicions especials de venda per a determinats partits.

El Club, a hores d’ara, no ha rebut cap tipus de reclamació per part de touroperadors apel·lant a un possible incompliment contractual.

Dit això, el Club efectivament va oferir condicions especials a alguns touroperadors, durant un període de temps determinat, per la seva demostrada eficiència i rendibilitat en la venda de localitats per a tota mena de partits, especialment per a aquells de menys demanda, i per la seva perllongada relació amb el Club.

La vinculació d’aquestes condicions especials amb tracte de favor de membres de la Junta Directiva implicaria l’atribució de conductes presumptament delictives, motiu pel qual els serveis jurídics del Club treballen en la interposició de les corresponents accions penals.

El FC Barcelona expressa la seva indignació davant una sèrie d’informacions, ofertes per la televisió pública del país, en un format inèdit, que pretenen posar en qüestió l’honorabilitat en la gestió del Club.