Rakuten celebra l’inici del patrocini amb el FC Barcelona al Camp Nou

Rakuten celebra l’inici del patrocini amb el FC Barcelona al Camp Nou

El vicepresident Manel Arroyo i l’entrenador dels Barça Legends, José Mari Bakero, reben una representació de convidats de l’empresa japonesa a les instal·lacions del Club

El FC Barcelona i el nou Partner Global i Partner Oficial d’Innovació i Entreteniment del Club, Rakuten, van celebrar aquest dijous al vespre l’entrada en vigor l’1 de juliol passat de l’acord de patrocini que els uneix en un esdeveniment al Camp Nou. Després de realitzar un tour guiat per l’Estadi i les instal·lacions del Camp Nou, els més de 200 convidats es van reunir a la platea de Tribuna de l’Estadi per gaudir d’un sopar.

Van assistir a la trobada el CEO i fundador de Rakuten TV, Jacinto Roca, i el director de Vendes i Màrqueting del sud d’Europa, Fabian Gumucio, en representació de l’empresa japonesa, així com el vicepresident de Màrqueting i Comunicació, Manel Arroyo, i l’entrenador dels Barça Legends, José Mari Bakero, per part del FC Barcelona, els quals van realitzar uns parlaments de benvinguda i de presentació del patrocini. Seguidament, va tenir lloc un còctel a la mateixa platea de Tribuna. 

Força Barça
Força Barça
Tanca l'article