El FC Barcelona ja té la mirada posada en el Metropolitano, on diumenge s'enfrontarà amb l'Atlètic de Madrid en la 12a jornada de Lliga (21.00 hores). Amb aquest proper repte a la vista, el primer equip culer ha tornat a la feina aquest divendres, després d'un dia de descans, amb un nou entrenament a la Ciutat Esportiva Joan Gamper. 

En la sessió, Hansi Flick ha comptat amb tots els disponibles del primer equip; com també amb Hamza Abdelkarim, Guillem Víctor i Àlex Campos, futbolistes del Barça Atlètic. Els jugadors que venen de lesió van progressant en la seva recuperació, encara amb treball específic, a l’espera de rebre l’alta mèdica. 

No et perdis els pròxims partits
Vine a veure en directe el futbol masculí del Barça.
Compra entrades label.aria.arrowright

La prèvia de l'Atlètic - Barça

Dissabte, doncs, serà el dia previ al xoc al Metropolitano. Com és habitual, es podran seguir els primers minuts de l'entrenament, previst per a les 11.00 hores, a través dels mitjans oficials del Club. També la roda de premsa de Hansi Flick, la qual està programada per a les 13.00 hores.

Més notícies aquí