Els culers segueixen comptant els seus partits per victòries, i després de la d'aquest dissabte contra el Getafe, ja són vuit en Lliga, i nou en total. Però, després de l'aturada, el calendari no dona treva, i els de Hansi Flick s'han exercitat a la Ciutat Esportiva aquest diumenge, dos dies abans de la segona jornada de la Champions al camp del Galatasaray.

Els jugadors que van ser suplents contra el Getafe, a més de Frenkie de Jong, que segueix acumulant sessions amb el grup, han fet més feina de gespa, mentre que els titulars han dut a terme la clàssica recuperació i compensació postpartit.

Tot això, a més, en un matí que ha servit per a que Hansi Flick, acompanyat de tot el seu cos tècnic, rebi el premi que l'acredita com el millor entrenador de la Lliga del passat mes de setembre. Tot bones notícies en un Barça que en vol més.

 

Més notícies aquí