El futbol sala base, presentat al Palau Blaugrana
El futbol sala base del Barça ha estat el protagonista al Palau Blaugrana abans de l’inici del partit entre el Barça i l’O Parrulo. Després de l’escalfament del primer equip i abans que la pilota comencés a rodar, els diferents equips de la base han anat sortint un a un al parquet per presentar-se davant l’afició.
El Barça Atlètic, el Juvenil, el Cadet, l’Infantil i l’Aleví han compartit aquest moment amb els seguidors i, posteriorment, els jugadors del primer equip s’han sumat als joves futbolistes per fer la tradicional fotografia de família.
Els cinc equips representen les diferents categories de la base blaugrana i estan dirigits aquesta temporada per Juan Carlos López, al capdavant del Barça Atlètic; Valter Pereira, entrenador del Juvenil; Pablo Strauss, responsable del Cadet; Marc Rubia, entrenador de l’Infantil, i Josep Cabré, tècnic de l’Aleví.
Més notícies aquí