El calendari agafa embranzida. El Barça, aquest dimecres, visita l'Stadio delle Tre Fontane per a mesurar-se contra la Roma (18.45h) en la segona jornada d'aquesta primera fase de la Champions. Serà, a més, el primer viatge europeu de la temporada, que els culers afronten com una altra oportunitat de seguir acumulant bones sensacions i recuperar jugadores.

No et perdis els propers partits del Futbol Femení de la temporada 26-27
Gaudeix del millor equip d'Europa en els seus partits com a local
Compra entrades label.aria.arrowright

Perquè, tot i l'inici amb ple de victòries, Pere Romeu ha perdut moltíssimes jugadores, i en comença a reincorporar. Van Asten ja ha rebut l'alta mèdica, i amb el retorn de les campiones del Mundial Sub-20 (Aïcha, Carla Julià, Noa Jiménez i Rosalia - Julia Torres no ha estat convocada-) la llista ja és de moltes més garanties.

I ho necessita, per a poder sumar tres punts més contra un equip a qui ja van visitar la temporada passada. I, tot i el 0-4 final, va ser un test de nivell. Ara, les romanistes han canviat d'entrenador aquest estiu, mentre que el Barça encara es troba en fase de millora, a causa de tots aquests condicionants.

Tot i això, l'expedició culer ha viatjat amb optimisme cap a la capital italiana, amb la presència dels directius Xavi Puig, Àngel Riudalbàs, Xavier Barniol i Jaume Santiveri. Amb tot, a més, aquest partit arriba en una setmana de màxima exigència, que acabarà diumenge amb el Clàssic a l'Spotify Camp Nou.

 

Pere Romeu: "La Roma és un equip agressiu"

El dia abans del duel, el tècnic blaugrana ha recordat que "el partit de l'any passat va ser dur, va ser difícil. Això és la Champions, i jugar fora de casa mai és fàcil, sigui contra qui sigui. La Roma és un equip agressiu i complicat. Veurem si fan el mateix contra nosaltres, perquè els equips solen canviar."

Ara, recuperant efectius a marxes forçades, Romeu ha volgut donar "molt valor al mes de setembre" amb moltes jugadores fora de posició, i aportació clau de les joves. Una d'elles, la golejadora Mayssa Baha, no pot jugarla Champions fins al gener, quan compleixi 16 anys. 

Carla Julià: "Contenta de tornar i amb ganes d'ajudar"

A banda de Pere Romeu, la jugadora escollida per atendre els mitjans ha estat Carla Julià, flamant guanyadora del Mundial sub-20. La jove culer, que ja ha passat a tenir fitxa del primer equip, s'ha mostrat "molt contenta pel títol amb la selecció, però també contenta per tornar i preparades per ajudar l'equip."

Ha explicat que durant tot el mes a Polònia han estat "molt pendents dels partits de l'equip. Han anat treient els resultats, que era el més important. Ara ja som aquí, recuperem baixes i anirem creixent en els partits."

Més notícies aquí