Barça - Zamalek: Classificats per a la final del Mundial de Clubs (39-29)
El Barça jugarà la final del Mundial de Clubs d'handbol. Els de Carlos Ortega s'han imposat al Zamalek egipci (39-29) en la segona jornada de la fase de grups al New Capital Sports Hall de la Nova capital administrativa d'Egipte. Ian Barrufet i Ludovic Fabregas, ambdós amb set gols, han estat els màxims golejadors culers. De fet, el francès ha estat escollit millor jugador del partit.
Primer avantatge per al Zamalek
El partit ha començat amb un primer avantatge per als egipcis (2-4, min 6). Però els culers han reaccionat ràpid i, aprofitant la targeta vermella que ha rebut Hafez per un cop a la cara de N'Guessan (min 8), han signat un parcial de 4-0 (6-4, min 10). A partir d'aquí, els d'Ortega han ampliat l'avantatge progressivament, davant un Zamalek que ha patit dues exclusions més en el primer temps.
Els culers imposen la seva llei
Sergey Hernández n'ha estat dels més importants, amb sis aturades en el primer temps, de les quals dues han estat en penals. Dos gols consecutius de Ludovic Fabregas en les dues últimes accions d'atac han deixat el marcador en 20-12. Diferència de +8 per marxar al pas pels vestidors, amb un Barça efectiu (20 gols de 28 llançaments).
A la represa, Carlos Ortega ha alineat Hallgrímsson a la porteria. I el guió no ha variat gaire. Els culers, amb la renda sembrada a la primera part, han mantingut el domini. La diferència, de fet, s'ha mantingut molt estable. En algun moment, fins i tot, s'ha acostat a la desena (32-23, min 51).
A la final!
En el darrer tram de partit, els egipcis han signat un parcial de 3-0, amb el qual s'han apropat a les sis dianes (32-26, min 53). Dues han estat de Youssef Ahmed, el màxim golejador del partit (8). Els blaugranes han respost ràpidament, i han acabat guanyant per 10 gols, amb tres de seguits en els dos últims minuts. Marcador final de 39-29.
Tot i que encara falta la darrera jornada de la fase de grups, els barcelonistes ja són, matemàticament, els primers classificats del Grup A d'aquest Mundial de Clubs. Per tant, jugaran la gran final del proper dijous 1 d'octubre. Aquest últim compromís abans de la final serà aquest dimarts 29 de setembre, davant el Montada marroquí (14.30 hores).
LA FITXA
Barça, 39
Zamalek, 29
Barça: Sergey Hernández (-), Aleix (4), Dika Mem (3), Petar Cikusa (3), N'Guessan (2), Frade (6), Dani Fernández (2) -set inicial- Hallgrímsson (-), Smárason (-), Carlsbogard (2), Djordje Cikusa (-), Janc (3), Adrian Sola (-), Elderaa (-), Fabregas (7), Barrufet (7).
Zamalek: Salama (-), Akram Saad (-), Mohamed ElNakkady (-), Ahmed Hafez (1), Hassan Kaddah (4), Shady Ramadan (2), Ali Hassan (-) -set inicial- Mohamed ElBattawi (-), Belal Massoud (3), Ziad Hashad (2), Yahya AlKordy (-), Hesham ElSobky (-), Beegad Ragab (3), Abdelrhman Aly (3), Youssef Ahmed (8), Omar Sadek (2).
Parcials: 2-3; 6-4; 10-6; 13-8; 16-10; 20-12 // descans // 22-16; 24-16; 28-20; 31-23; 35-27; 39-29.
Àrbitres: Dino Konjicanin, Amar Konjicanin. Targeta vermella per a Hafez (Zamalek).
Més notícies aquí