El Barça no ha pogut passar de l’empat (2-2) davant el Jimbee Cartagena en un duel intens al Palau Blaugrana i en què tots els gols han arribat durant la primera meitat. Els culers han buscat la victòria fins al final, però ni l’expulsió de Rubio ni els últims minuts amb Catela com a porter jugador han permès trencar la igualtat en el marcador. Sense temps per a lamentacions, els de Javi Rodríguez afrontaran aquest dimecres el tercer partit consecutiu a casa, a les 20.45 hores, davant l’O Parrulo.

El Cartagena segueix el ritme del Barça

Adolfo ja havia demostrat en l’anterior partit al Palau que es troba en un gran moment de forma. I el '8' culer ha estat l’encarregat d’obrir el marcador ben aviat. Al minut 2, un xut creuat ha superat el porter visitant i ha situat el 1-0 al marcador.

El Barça ha gaudit de diverses ocasions per ampliar l’avantatge durant els primers minuts, però el Jimbee Cartagena s’ha mostrat sòlid en defensa. I, com ja havia fet el conjunt blaugrana, els visitants han aprofitat un servei de banda per aconseguir l’empat. Tomaz, amb una mica de fortuna, ha fet l’1-1 al minut 8.

Amb el partit novament igualat, els culers no han deixat de buscar el segon gol. La insistència ha tingut premi al minut 16, quan Sergio González ha culminat una bona jugada de combinació per tornar a avançar el Barça (2-1).

Amb l’avantatge, els de Javi Rodríguez han guanyat confiança i han continuat generant perill. Adolfo ha estat a punt d’ampliar distàncies amb un xut que, d’haver entrat, hauria estat espectacular. Però perdonar pot tenir conseqüències. I el Jimbee Cartagena ho ha aprofitat per tornar a igualar el duel. Tomaz, de nou protagonista, ha fet el 2-2 a falta d’un minut i mig per al descans. Màxima igualtat al marcador al pas pels vestidors.

Sense gols a la segona meitat

A la represa, el Barça ha estat a punt de sorprendre de seguida amb un xut de Mouhoudine que s’ha estavellat al travesser. A partir d’aquí, però, el Cartagena ha aconseguit imposar el seu ritme i ha disposat de les ocasions més clares. En aquest tram ha aparegut la figura de Dídac, providencial sota pals. El porter català ha estat decisiu en diverses accions, especialment en un nou intent de Tomaz al minut 28 que ha estat a punt de convertir-se en el 2-3.

Poc després d’aquesta acció, Guti ha disputat els seus primers minuts amb el primer equip. Amb el '20' a l’esquena, el jugador del filial ha trepitjat per primera vegada el parquet del Palau Blaugrana, en un moment que segurament quedarà gravat a la seva memòria.

El Barça ho intenta fins al final

Els culers han tingut una nova oportunitat de capgirar el partit amb l’expulsió de Rubio. La targeta vermella ha donat un impuls al Barça, que ha disposat d’uns minuts de superioritat, però no ha aconseguit trobar el gol que hauria decantat el duel. En els últims minuts, Catela ha assumit el paper de porter jugador i el Barça ha anat decididament a buscar la victòria. Els blaugranes ho han intentat fins al darrer instant, però el gol no ha arribat i el 2-2 ha estat el resultat definitiu.

 

 

LA FITXA

BARÇA, 2
JIMBEE CARTAGENA, 2

Barça: Didac, Antonio, Matheus, Adolfo, Higor - cinc inicial - Mouhoudine, Higor, Touré, Catela, Martel, Sergo Gonzalez, João Víctor, Guti, Dídac.

Jimbee Cartagena: Chispi, Catestejón, Tomaz, Cortés, P.Ramírez - cinc inicial -  Plaza, Alonso, Cortés, Motta, Osamanmusa, Darío, Adri.

Gols: 1-0, Adolfo (min 2); 1-1, Tomaz (min 8); 2-1, Sergio Gonzalez (min 16); 2-2, Tomaz (min 19)

Àrbitres: David Urdánoz - Eder Gomez de Salazar.  Targetes grogues per a Catela (Barça), A. Plaza (Cartegena), Martel (Barça), Mouhoudine (Barça) i vermella per a A. Rubio (Cartagena).

Assitència: 1059

Més notícies aquí