Trobada amb els grups d’animació abans de l’estrena al Palau Blaugrana
La temporada regular 2026/27 comença aquesta setmana amb una doble cita el dijous i el dissabte. Els dos partits també seran la primera presa de contacte dels nous jugadors amb l’afició del Palau Blaugrana. Els grups d’animació del Palau Blaugrana han visitat l’entrenament d’aquest dimarts, en una trobada que ha servit per establir els primers vincles entre l’afició i el renovat equip. Els capitans Punter, Parra i Brizuela han entregat les samarretes als representats de Dracs, PBB Meritxell, SangCulé i El Racó.
Els dos directius Sisco Pujol i Jaume Nicolás han exercitat d'amfitrions i també han tingut unes paraules d'agraïment als aficionats pel suport incondicional, amb el desig de gaudir d'una temporada plena d'alegries i d'ún bàsquet espectacular.
El primer partit serà contra l’Anadolu Efes (20.30 hores), en una jornada de La Mercè que també servirà per celebrar un dels actes del Centenari de la secció. I el dissabte 26 (21.00 hores) hi haurà la primera jornada de l’acb davant el Leyma Corunya. Aquestes dues cites suposaran el retorn del bàsquet al Palau Blaugrana després de tres mesos i d’un estiu en que la secció ha viscut una profunda renovació. Ara comença un nou projecte amb el nou director esportiu Xevi Pujol, el nou entrenador Aleksander Sekulic i fins a onze nous jugadors.
L’Opening Game, una cita especial per començar
Així doncs, l’afició blaugrana que vingui al Palau podrà gaudir d’una experiència única, amb espectacularitat dins la pista, però també fora d’ella. A continuació repassem algunes de les activitats rellevants a tenir en compte.
100 anys d'història 👣
— Barça Basket (@FCBbasket) August 24, 2026
100 anys de bàsquet 🏀
100 anys de Barça 💙❤️ pic.twitter.com/ykmwSGdrD4
Aquell mateix dijous, el Museu del Club estrenarà un espai propi dedicat al centenari de la secció i el Palau Blaugrana presentarà una imatge renovada dels vinils de les portes d’accés. En la prèvia de l’enfrontament, aquelles persones que ho desitgin, podran escriure un missatge de felicitació pels 100 anys en un espai ubicat al bulevard (al costat del Barça Cafè).
A la Porta 7 del Palau també es podrà veure com l’artista FertOne realitza un grafit commemoratiu. Durant el partit es podrà seguir el procés a les pantalles del Palau, i en acabar el matx els assistents podran fer-se fotografies al davant del grafit.
Estampació gratuïta a la Barça Botiga
La Barça Botiga tindrà obertes les seves portes fins a les 20.30 hores, de forma excepcional, i oferirà l’estampació del logotip del centenari i del nom i dorsal de forma gratuïta a la nova samarreta, tant per aquells aficionats/des que decideixin comprar-la aquell mateix dia, com per a tothom que tingui una entrada pel partit i porti la samarreta d’aquesta temporada des de casa.
𝐋𝐨𝐠𝐨 𝐝𝐞𝐥 𝐂𝐞𝐧𝐭𝐞𝐧𝐚𝐫𝐢 ✅
— Barça Basket (@FCBbasket) September 22, 2026
𝐍𝐨𝐦 ✅
𝐃𝐨𝐫𝐬𝐚𝐥 ✅
Aprofita-ho! Compra la teva samarreta a la Barça Botiga i emporta't l'𝐞𝐬𝐭𝐚𝐦𝐩𝐚𝐜𝐢𝐨́ 𝐠𝐫𝐚𝐭𝐮𝐢̈𝐭𝐚 👕 pic.twitter.com/7hpbkOB2qA
A banda de les accions habituals durant el partit, al descans hi haurà una actuació musical. Una jornada important per a l’equip i festiva a parts iguals, que també comptarà, com és habitual, amb les magnífiques actuacions per part del nostre Dance Team, vestit per a l’ocasió amb un recull de les samarretes de l’equip dels últims 15 anys.
Més notícies aquí