Un Barça Atlètic competitiu cau en l'estrena a Móstoles (7-4)
El Barça Atlètic no va poder aconseguir sumar cap punt en la primera jornada de Segona. Els de Juan Carlos López van perdre contra el MRB FS Móstoles al Pabellón Eva Manguán (7-4) i no van poder estrenar la temporada oficial amb bon peu, en un enfrontament en què els locals van ser més efectius en els moments decisius amb un estel·lar Raúl Campos, ex de Manzanares, Palma i ElPozo, entre d'altres, i la selecció espanyola.
3-1 al descans
El Móstoles va sortir amb més intensitat i va dominar els primers minuts del partit, generant diverses ocasions i aconseguint situar-se ràpidament amb un 2-0 favorable, amb gols de Raúl Campos (1-0, min 3) i Rubio (2-0, min 9). El Barça Atlètic va anar creixent amb el pas dels minuts i, amb un gol de Roger Garcia a la contra, va arribar el 2-1 (min 13).
Malgrat aquesta reacció, els locals van contestar ràpidament, i novament Raúl Campos va posar el 3-1 amb què es va arribar al descans (min 14). Això que el Barça Atlètic va dominar els darrers minuts de la primera part, quan va disposar de les seves millors ocasions per reduir distàncies, però el marcador no es va moure.
No baixen els braços
Sí que ho va fer a la represa, amb un filial decidit a capgirar la situació. Els blaugranes van aconseguir igualar el partit amb dos gols pràcticament consecutius, passant del 3-1 al 3-3 amb les dianes de Joel Miñano (3-2, min 21) i Guti (3-3, min 24). La reacció culer, però, va tenir una resposta immediata del Móstoles, que va tornar a posar-se per davant amb el tercer gol de Raúl Campos (4-3, min 26).
Tot i que el conjunt blaugrana va continuar competint, el Móstoles va marcar el 5-3 mitjançant Gonza (min 31). Miquel González, amb el Barça Atlètic jugant amb porter-jugador, va poder reduir novament les diferències a dos minuts per al final (5-4, min 38), però la transició dels locals va comportar un 6-4 ja molt difícil de capgirar (min 39), amb el pòquer de gols de Raúl Campos.
En els darrers segons, i amb el Barça bolcat a l'atac, el Móstoles va sentenciar definitivament el partit amb el 7-4 de Rafa Luque (min 40), en una acció de porteria a porteria.
LA FITXA
MRB FS MÓSTOLES, 7
BARÇA ATLÈTIC, 4
Móstoles: Rafa Luque, Cristian, Suko, Raúl Campos, Sego -cinc inicial- Carlitos, Jiménez, Alberto, Gonza, Rubio, Kaiser, Aaron Chamorro, Mario Gómez (ps), Rodri (ps).
Barça Atlètic: Iker Abad, Roger, Guti, Gaizka, Sequero -cinc inicial- Miquel, Miñano, Akim Rafols, Pau Ramos, Jordi Sánchez, Sergi Viedma, Beumala (ps).
Gols: 1-0, Raúl Campos (min 3'). 2-0, Rubio (min 9'). 2-1, Roger (min 13'). 3-1, Raúl Campos (min 14'). 3-2, Joel Miñano (min 21). 3-3, Guti (min 24). 4-3, Raúl Campos (min 26). 5-3, Gonza (min 31). 5-4, Miquel González (min 38). 6-4, Raúl Campos (min 39). 7-4, Rafa Luque (min 40).
Àrbitres: Christian Castro, Noelia Gutierrez. Groga al local Suko i als visitants Iker Abad, Roger, Gaizka, Sequero, Miquel i Miñano.
Més notícies aquí