Barça-At. Madrid: partidàs al Johan
El Barça Femení s’enfronta aquest dissabte (19.00 hores / DAZN) al l’Atlètic de Madrid a l’estadi Johan Cruyff amb el que de ben de segur serà un dels duels més atractius de la temporada en un partit corresponent a la 3a jornada del campionat.
L’equip blaugrana arriba al capdavant de la classificació després d’assolir dues victòries en els primers dos compromisos de la temporada davant el Costa Adeje Tenerife i el Sevilla. Per la seva banda, l’Atlètic de Madrid ha sumat tres punts després de la victòria diumenge davant l’Alabès (1-0) a casa i la derrota al derbi madrileny a la jornada inaugural (3-2).
21 convocades
Pere Romeu ha convocat per a aquest partit a 21 jugadores amb l’alta mèdica de Gemma Font. D’altra banda, Renne Van Asten i Irene Paredes seran baixa. L’holandesa presenta una lesió miofascial posterior del recte anterior dret amb un temps estimat de recuperació de 3 setmanes i la basca presenta una lesió muscular del soli esquerre amb un temps estimat de recuperació de 2 setmanes.
La llista de jugadores convocades és la següent: Gemma, Sydney, Kerolin, Marta, Pina, Graham, Patri, Cata Coll, Pajor, Kika, Vicky, Brugts, Martina, McCamey, Lúa Arufe, Carolina, Mayssa, Daniela, Lídia Gibert, Martina G i Pastor.
Control de les transicions
El tècnic del FC Barcelona ha analitzat a la prèvia d’aquest partit diferents aspectes del joc on ha fet incidència en la pressió i control de les transicions de les madrilenyes.
“Hem de controlar molt bé les seves transicions ofensives perquè tot i que és un equip de possessió quan ens instal·lem a camp rival elles amb Luany i Jensen amb possibilitat de jugar amb Amaiur son molt ràpides i potents. Els hi agrada atacar la profunditat i nosaltres haurem d’estar molt alertes. Son un equip que si li dones temps mou força bé la pilota per això intentarem ser agressives al mig del camp per intentar recuperar pilotes perquè elles intenten incidir en el joc interior”, ha explicat Pere Romeu.
“Hem de ser nosaltres mateixes, jugar com a equip, mantenir la possessió de la pilota, intentar fer pressions molts altes ja que és un equip molt valent i arrisca en el seu inici de jugada i que li puguem donar una alegria a la afició davant l’Atlètic de Madrid que serà un rival molt exigent ja que és un gran equip”, ha conclòs l’entrenador blaugrana.
Més notícies aquí