Acord amb l’Anvers per al traspàs d’Álvaro Cortés
El Royal Antwerp Football Club i el FC Barcelona han arribat a un acord per al traspàs d’Álvaro Cortés al conjunt belga. El FC Barcelona es guarda un percentatge d'una futura venda.
El FC Barcelona vol desitjar al jugador molta sort en aquesta nova etapa i li agraeix la seva dedicació al llarg de tots aquests anys al Club.
5 anys de blaugrana
Álvaro Cortés va arribar al Club l’estiu del 2021 procedent de les categories inferiors del Real Zaragoza. El defensa es va incorporar al Juvenil B blaugrana, i després d’una primera temporada d’adaptació, va jugar el curs 2022/23 cedit al Divisió d’Honor del CF Damm. El 2023 va tornar a la disciplina blaugrana, i va fer la pretemporada amb el Barça Atlètic.
Va debutar oficialment amb el filial blaugrana en la primera jornada de la temporada 2023/24, al camp de la SD Logroñés el 27 d’agost, però posteriorment va tornar a la dinàmica del Juvenil A on va disputar tres partits de Lliga i un de UEFA Youth League.
A la temporada 2024/25, Cortés es va establir a les files del Barça Atlètic. El jugador aragonès va jugar 30 partits amb el filial i es va consolidar com a jugador del Barça Atlètic. Al curs 2025/26es va convertir en el primer capità del filial i va disputar 28 partits sota les ordres de Belleti.
El 13 de maig del 2026, va fer el seu debut oficial amb el primer equip del FC Barcelona. Va ser a Mendizorrotza, en un Alabès - Barça de Lliga, en el qual va ser titular i va jugar els 90 minuts. Ara, el central aragonès inicia una nova etapa a Anvers. Molta sort, Álvaro!
Més notícies aquí