El Barça Atlètic 2026/27 està completant la quarta setmana de pretemporada. El tècnic Juliano Belletti afronta la seva segona temporada al capdavant del filial blaugrana amb l'objectiu de continuar formant els jugadors en l'últim esglaó abans de fer el salt al primer equip.

Aquesta temporada, el tècnic brasiler continuarà comptant en el seu cos tècnic amb Fran Sánchez com a segon entrenador, Unai Alba com a entrenador de porters i Joan Vicente com a analista. On sí que hi ha novetats és en la preparació física, amb les incorporacions de Rafa Maldonado com a preparador físic de camp i Germán Fernández com a preparador físic de gimnàs i força.

El conjunt blaugrana ja ha disputat els dos primers partits amistosos de la pretemporada, que han servit per agafar les primeres sensacions del curs i ritme de competició. A més, l’equip va fer una estada d’una setmana a la Vall d’en Bas que va servir per fer entrenaments de qualitat i, alhora, per treballar la cohesió de grup.

Més notícies aquí