Sydney: “Estem molt contentes d’estar a Andorra”
L’equip de Pere Romeu segueix amb la preparació de la temporada per terres andorranes. Les blaugranes continuen treballant intensament a l’estadi Comunal Joan Samarra d’Andorra la Vella.
Després de la sessió d’aquest dissabte la migcampista suïssa, Sydney, ha atès als mitjans de comunicació del Club i ha expressat les seves primeres impressions d’aquesta pretemporada.
“Estic molt contenta de la tornada als entrenaments amb l’equip, amb la gent, Andorra és com a Suïssa amb el clima i les muntanyes i és perfecte. Sabem que la pretemporada serà dura però estem molt felices d’estar aquí amb tothom per millorar-nos cada dia”.
“Totes les noves companyes son molt maques, algunes son molt joves i una mica tímides però tenen la qualitat d’estar aquí i això és el més important”, ha afegit.
Objectiu: competir per tot
Sydney Schertenleib ha explicat els objectius d’aquesta temporada tant a nivell individual com col·lectius amb molta ambició i il·lusió de fer les coses bé. “Vull jugar més, els partits importants i de Champions però també estic tranquil·la, vull millorar cada dia. Amb aquest staff tot és més fàcil. Volem guanyar tot com cada any, sabem que no serà fàcil però farem tot el que puguem i gaudir cada entreno i cada partit i la temporada anirà molt bé”, ha conclòs la migcampista blaugrana.
Visita d’Eder Sarabia
La sessió d’entrenament d’aquest dissabte al matí ha tingut la visita de l’extècnic blaugrana Eder Sarabia qui va ser segon entrenador de Quique Setién del gener a l’agost del 2020. L’entrenador basc ha saludat a Pere Romeu i a algunes jugadores com Aitana, Patri i Vicky.
Més notícies aquí