Aquest dissabte, el FC Barcelona afronta el segon test de la pretemporada a la ciutat d’Udine. El conjunt blaugrana disputarà un triangular, 24 anys després, contra l’Udinese i el Nottingham Forest. El format consisteix en dos partits de 45 minuts: els de Flick debutaran a les 21.00 hores contra el Nottingham Forest i, posteriorment, s’enfrontaran a l’amfitrió, l’Udinese Calcio, a les 22.00 hores. Tots dos duels es podran seguir en directe per Barça Play i el canal de YouTube.

🔴 No t'ho perdis! Fes-te Culer Premium
Subscriu-te i no et perdis la pretemporada del FC Barcelona
CLICA AQUÍ label.aria.arrowright

És la primera edició de la Friuli Venezia Giulia Cup, que es disputa al Bluenery Friuli Stadium. Els homes de Hansi Flick han completat una setmana d’stage a Anglaterra i dijous i  divendres es van entrenar a Barcelona abans de viatjar dissabte cap a Itàlia.

Forest i l’Udinese, amb més rodatge

Tant el Nottingham Forest com l’Udinese arriben al triangular d’aquest dissabte amb més rodatge que el Barça. El conjunt anglès, que serà el primer rival dels de Flick, va disputar el seu primer amistós el 18 de juliol i ja n’ha jugat cinc. Per la seva banda, l’Udinese ha disputat quatre partits de pretemporada.

El conjunt blaugrana, en canvi, només acumula 90 minuts de joc. Amb els dos partits de 45 minuts d’aquest dissabte, arribarà als primers 180 minuts de la pretemporada.

Possible estrena de Bisiwu

El triangular d'Udine també podria suposar el debut de Jesse Bisiwu amb la samarreta blaugrana. El darrer fitxatge del FC Barcelona ja va completar l'stage de pretemporada a Anglaterra amb l'equip i aquesta setmana va ser presentat oficialment a les oficines de l'Spotify Camp Nou, on va signar el seu contracte fins al 2031.

 

Més notícies aquí