Raphinha s’incorpora a l’stage de pretemporada
- label.aria.viber Viber
- label.aria.whatsapp Whatsapp
- label.aria.twitter Twitter
- label.aria.facebook Facebook
- label.aria.messenger Messenger
- label.aria.link label.aria.tick Copia l'enllaç
Ja el tenim aquí. Raphinha ja és a St. George's Park, on, des de dilluns, el FC Barcelona està duent a terme un stage de pretemporada. El brasiler, doncs, s’ha incorporat després del seu descans post mundialista, i ja s'ha retrobat amb els seus companys d’equip, els quals l’han rebut amb els braços oberts.
A vuitens del Mundial amb el Brasil
Raphinha ve de disputar la Copa del Món dels Estats Units, Mèxic i el Canadà amb el Brasil. El seu camí en el torneig va ser més curt de l’esperat, ja que la "canarinha" va caure en els vuitens de final, davant de Noruega per 2-1. Abans, l’11 del Barça havia participat en l’empat del seu combinat contra el Marroc (1-1) i la victòria enfront d’Haití (3-0).
Unes molèsties a l’isquiotibial, malauradament, el van deixar fora en el darrer partit de la fase de grups i els setzens de final. Als vuitens va reaparèixer a la convocatòria, però no va disposar de minuts.
Cinquè curs a Can Barça
D’aquesta manera, l’extrem barcelonista ja és a Anglaterra, a punt per iniciar la seva cinquena temporada a Can Barça. Cal recordar que durant la temporada passada va participar en 33 partits sota les ordres de Hansi Flick, en els quals va signar 21 dianes i vuit assistències.
- label.aria.viber Viber
- label.aria.whatsapp Whatsapp
- label.aria.twitter Twitter
- label.aria.facebook Facebook
- label.aria.messenger Messenger
- label.aria.link label.aria.tick Copia l'enllaç