Finalitza l’etapa de Nico Laprovittola al Barça
El vincle entre el FC Barcelona i el jugador Nico Laprovittola ha arribat al seu final. El contracte del base argentí va finalitzar el passat 30 de juny i, mitjançant aquestes línies, el FC Barcelona vol agrair públicament la seva implicació amb el Barça i li desitja molta sort en el futur.
‘Lapro’ ha demostrat el seu talent dins de la pista i, degut a les lesions dels dos darrers cursos, ha realitzat un gran esforç físic per poder acabar el curs 25/26 competint al més alt nivell. S’acomiada sent una persona molt estimada al Palau Blaugrana i amb cinc títols al palmarès: la Copa del 2022, la Lliga del 2023 i les Lligues Catalanes del 2022, 2023 i 2024.
Una etapa de cinc temporades
L’internacional argentí va arribar al Barça l’estiu del 2021 i en aquests últims tres cursos ha sigut un dels capitans de l’equip. En aquestes cinc temporades ha jugat un total de 307 partits: 147 de Lliga, 134 d’Eurolliga, 9 de Copa, 11 de Lliga Catalana i 6 de Supercopa.
Més notícies aquí