Ainoa Gómez i Rocío Romano, renovades
Aquest dijous s’han oficialitzat les renovacions de dues jugadores més del futbol formatiu del FC Barcelona amb la presència del director esportiu, Marc Vivés i del coordinador del futbol formatiu, Jordi Ventura, a la llotja de l’estadi Johan Cruyff com a escenari. Primer ha estat el torn d’Ainoa Gómez que ha renovat el seu contracte amb el club fins al 2029.
La migcampista de Cerdanyola del Vallès que va arribar al club al 2022 va debutar el passat gener amb el primer equip femení blaugrana al partit de lliga davant el Madrid CFF amb el que a més va aconseguir marcar el seu primer gol.
“Estic molt feliç i agraïda de continuar al millor equip i club del món. Tinc moltes ganes de seguir treballant amb molta ambició.”, ha comentat Ainoa. I ha volgut tenir unes paraules d’agraïment: “Estic molt agraïda a l’staff del Barça B per tot l’aprenentatge i també al del primer equip per l’oportunitat que m’han donat de poder debutar. És un privilegi poder entrenar amb les meves referents”. Ha conclòs la jugadora catalana.
Rocío Romano, fins al 2028
Per la seva banda la portera del Barça B, Rocío Romano, ha renovat fins al 2028. La blaugrana ha jugat 16 partits amb el filial aquesta temporada on ha tingut molt bones actuacions.
“Renovar per al Barça és un orgull, és el somni de cada nena. A la carta als Reis sempre li demanava poder jugar al Barça. El meu objectiu es seguir creixent com a professional i com a persona”, ha explicat Romano. “Soc una jugadora amb personalitat, amb bon peu i m’agrada ser líder. Miro sempre el present, poc a poc tot arriba”, ha afirmat la portera blaugrana.
Més notícies aquí