Tot a punt pel Clàssic
Aquest dissabte al matí, el primer equip del FC Barcelona s’ha entrenat per última vegada abans d’afrontar el Clàssic de demà diumenge a les 21.00 hores a l’Spotify Camp Nou.
La sessió s’ha dut a terme a la Ciutat Esportiva Joan Gamper, concretament al camp Tito Vilanova, amb els primers 15 minuts oberts als mitjans de comunicació. Els de Hansi Flick han completat aquest últim entrenament amb l’objectiu d’ultimar els detalls de cara a un partit que es presenta com una oportunitat clau per aconseguir el títol de Lliga en un context immillorable. En aquesta sessió també han participat els jugadors del filial Eder Aller i Xavi Espart.
Després de la sessió, Hansi Flick ha comparegut en roda de premsa per atendre els mitjans de comunicació, en la prèvia d’un Clàssic que es presenta decisiu en la lluita pel campionat.
Més notícies aquí