El Barça obrirà la Copa del Rei contra el Recoletas Atl. Valladolid
El Barça ja coneix el seu camí a la final a vuit de la Copa del Rei, després del sorteig celebrat aquest dilluns. Els blaugranes, que defensaran la seva corona del 5 al 7 de juny a Alacant, jugaran els quarts de final contra el Recoletas Atlético Valladolid. Per la mateixa banda del quadre també competiran el Viveros Herol Nava i el Rebi Cuenca.
Com a conseqüència, tant el Bidasoa Irun com el Bathco Torrelavega, rivals entre ells, com l’EÓN Horneo Alicante i el Bada Huesca, que també es veuran les cares, només podrien enfrontar-se al Barça a una hipotètica final.
🔵 ¡Así queda el camino al título de la #CopaRey2026!
— RFEBalonmano (@RFEBalonmano) May 4, 2026
➡️ @alicanteayto | @dipuAlicante | @comunitatesport | @generalitat | @FTA_CV | @Fbmcv
📺 Puedes revivir el sorteo en el canal de YouTube de la@RFEBalonmano 👇https://t.co/HMfwi6F6HW
#️⃣ #Balonmano pic.twitter.com/hE1aPoMgwk
El Valladolid, un rival familiar
El Recoletas Altético Valladolid és un rival familiar per al Barça, amb el que ja s’ha enfrontat tant a la primera com a la segona volta de la Lliga Asobal i també a la final de la Copa d’Espanya. Els tres precedents afavoreixen els blaugranes, tot i que en el record està la derrota patida la temporada passada a la pista dels castellanolleonesos.
A més, es dona la particularitat que el Valladolid va ser el botxí del Barça Atlètic en aquesta Copa, quan el filial havia superat ja dos rivals de la màxima categoria i estava a una sola ronda de la fase final.
El rival del Barça a les semifinals, en cas de prosseguir amb èxit la defensa de la seva corona, sortiria del duel entre el Viveros Herol Nava i el Rebi Cuenca.
La Minicopa del Rei, un repte per al Cadet A
Mentre el primer equip lluita per retenir el títol a la Copa del Rei, el Cadet A farà el mateix amb la Minicopa. Els nois d’Alex Barbeito s’enfrontaran, en una primera fase de grups, amb el Recoletas Atlético Valladolid Azzurro, el Huesca Lasaosa Sorigué i el Fundación Agustinos Alicante.
El guanyador d’aquest Grup B jugarà la final contra el guanyador del Grup A, format pel Fundación Caja Rural Nava, el Zaisa Bidasoa Irun, el Rebi Cuenca i el Bathco Torrelavega.
La Minicopa del Rei també tindrà lloc a Alacant entre el 5 i el 7 de juny.
Més notícies aquí