Sessió amb els internacionals
Després d’un dia de descans, el primer equip del FC Barcelona ha reprès aquest matí els entrenaments a la Ciutat Esportiva Joan Gamper. La sessió, que ha tingut lloc sobre la gespa del Camp Tito Vilanova, ha comptat amb el retorn de la majoria d’internacionals, excepte Raphinha. També hi han participat Kochen, Espart, Tommy i Álvaro Cortés, del filial.
Hansi Flick tancarà la setmana de treball amb una última sessió matinal aquest divendres, oberta quinze minuts als mitjans, abans de la roda de premsa prevista a les 13.00 h.
Comença la trilogia
El Barça vol començar amb victòria la seva trilogia d’enfrontaments contra l’Atlético de Madrid. El primer duel serà de Lliga, mentre que els dos següents corresponen a l’eliminatòria de la Champions League. L’equip buscarà afrontar amb força el repte europeu aconseguint un bon resultat en aquest primer partit.
Més notícies aquí