Hansi Flick afronta la tornada de les semifinals de la Copa del Rei amb realisme, però també amb un missatge ple d’ambició i esperança. El tècnic alemany és conscient de la dificultat del repte, però ha esperonat l’equip a creure en la remuntada: “Tenim la fam d’aconseguir-ho i vull veure ganes, però també hem de tenir cap.”

Difícil, però no impossible

L’entrenador ha recordat la magnitud del desafiament: “Anem quatre gols per sota i hem de fer possible l’impossible. És l’objectiu. No és fàcil, no obstant això no ens rendirem. És important deixar la porteria a zero, però hem de creure en la nostra força i que ho podem aconseguir.” En aquesta línia, ha insistit en la necessitat de mantenir la fe durant tot el partit: “Sempre has de creure. Per exemple a cada meitat hem de marcar dos gols”.

Flick ha subratllat que la clau serà combinar intensitat amb intel·ligència tàctica. “Hem de ser intel·ligents. Els hem de pressionar, hem de guanyar les situacions i posar-los les coses difícils. No podem perdre pilotes, són molt potents en les transicions.” El tècnic ha destacat també que el duel contra el Vila-real va deixar bones sensacions i ha remarcat que l'equip ha de ser un bloc: “Hem de jugar com una unitat, especialment demà”.

Tot i recordar que el Club coneix altres grans remuntades, ha volgut centrar el focus en el present: “Coneixem la història, però la nostra feina és fer-ho bé demà.”  Amb tot, el missatge és clar: “Juguem a casa i volem guanyar, però per arribar a la final hem de fer més coses.”

L'afició, clau

Els i les culers seran un altre factor determinant. “Segur que l'afició ens donarà suport. Per a mi és important que tothom que vulgui animar ho pugui fer. Hem d’establir una connexió perfecta entre equip i afició. Quan la gent ve al camp i ens dona suport, m’encanta.” 

Les baixes

Finalment, sobre les baixes, Flick ha admès que no són una notícia positiva, però s'hauran d'acceptar: “Haurem de gestionar la baixa de Lewy. No hem tingut gaire sort. Perdre un jugador com ell, i els altres que no poden ser-hi, és un problema, però l’equip ho gestiona bé.”

 

Més notícies aquí