El Barça s’ha imposat amb contundència al PAS Alcoi al Palau Blaugrana, amb un resultat final de 10-1 que deixa l’equip líder en solitari de l’OK Lliga. Els golejadors blaugranes han estat Pablo Álvarez, que ha assolit el gol número 600 a la competició, Ferran Font, Marc Grau, Barroso i Alabart. Abans de l’inici de la segona part, Sergi Aragonès ha rebut de mans del seleccionador nacional Pere Varias el guardó com a millor jugador de l’OK Lliga dels mesos de setembre i octubre, un reconeixement que suma encara més brillantor a una tarda memorable al Palau.

El primer pas cap a la victòria

El Barça ha començat el partit amb intensitat. Des dels primers minuts, els blaugranes han pressionat a camp rival, amb arribades perilloses i accions individuals destacades, com la d’Alabart al minut 9. Tot i això, els visitants han complicat les coses amb una doble inferioritat provocada per les blaves a Llorca als minuts 10 i 15, moment en què el Barça ha hagut de jugar amb un jugador menys.

Malgrat l’adversitat, Pablo Álvarez ha inaugurat el marcador al minut 14 amb un gol que ha trencat el 0-0 inicial. Tanmateix, el PAS Alcoi ha reaccionat ràpidament i l’exblaugrana Joan Pascual ha igualat el marcador al minut 17. Només un minut després, Álvarez ha tornat a marcar, demostrant la seva punteria i la capacitat del Barça per recuperar-se ràpidament en situacions complicades.

Els minuts posteriors han confirmat la superioritat local, amb Ferran Font ampliant el marcador i posant el 3-1 abans d'arribar al descans.

Traca de gols

A la represa, el Barça ha sortit amb la mateixa energia i determinació que a la primera part. Només quatre minuts després de la tornada dels vestidors, Pablo Álvarez ha fet el seu tercer gol del partit, completant un hat-trick (4-1) i posant els blaugranes clarament al davant. De seguida ha arribat un penal favorable, que Barroso no ha desaprofitat per marcar el 5-1. Malgrat la blava a Eloi Cervera al minut 29 i la 10a falta del PAS Alcoi, que ha impedit un gol de Ferran Font, el Barça ha mantingut el control total del joc.

L’equip ha aprofitat cada superioritat numèrica i, al minut 36, Ferran Font i Marc Grau han marcat de forma consecutiva, portant el marcador a un contundent 7-1. Marc Grau tornaria a marcar dos minuts més tard i s'hi afegiria Ignacio Alabart, seguint el recital ofensiu dels blaugranes, i deixant clar que l’equip volia sentenciar el partit sense concessions.

Una diana final molt especial

La cirereta del partit ha arribat al minut 48, quan Pablo Álvarez ha fet el 10-1. Un gol molt especial: el número 600 l’OK Lliga (428 Barça i 172 Liceo), després de superar també la xifra rodona de 600 gols amb el Barça en el passat duel contra el Reus Deportiu. Amb aquest resultat, el Barça s’imposa amb autoritat i es col·loca líder en solitari de la competició.

FITXA DEL PARTIT

BARÇA, 10
PAS ALCOI, 1

Barça: S. Fernandez, Alabart, Xavi Barroso, Marc Grau i Eloi Cervera - cinci inicial - Carles Grau, Pablo Alvarez, Ferran Font, Sergi Llorca, Sergi Aragones.

Pas Alcoi: Nicolás Jorda, Joan Oltra, Gonzalo Perez, Manel Hernandez i Ceschin - cinc inicial - Joan Pascual, Alvaro Hernandez, Dominguez, Biel Autet, Iago Vazquez. L'equip ha estat dirigit per Pelayo Sanz, entrenador del filial del Pas Alcoi. Lorenzo Pastor s'ha absentat per motius personals.

Gols: 1-0, Pablo Alvarez (Min 14); 1-1, Joan Pascual (Min 17); 2-1, Pablo Alvarez (Min 18); 3-1, Ferran Font (Min 21); 4-1, Pablo Alvarez (Min 26); 5-1, Barroso (Min 7); 6-1, Pablo Alvarez (Min 26); 7-1, Marc Grau (Min 36); 8-1,  Marc Grau (Min 38); 9-1, Alabart (Min 45); 10-1, Pablo Alvarez (Min 48).

Àrbitres: Albert Barba i Jaume Angles. Targetes grogues per a: Joan Pascual (Pas Alcoi), Gonzalo Perez (Pas Alcoi) Manel Hernandez (Pas Alcoi). Targetes blaves per a: Sergi Llorca x2 (Barça), Eloi Cervera (Barça), Joan Pascual (Pas Alcoi), Gonzalo Perez (Pas Alcoi). Faltes: 9-13

 

Més notícies aquí