El Barça visita aquest dimecres (20.45h, Esport3 i Dazn) el PSG, per inaugurar la segona meitat de la fase de grups de la Machineseeker EHF Champions League. El duel al Pierre de Coubertin serà molt més complicat del que diu la classificació del Grup B: els parisencs van a l’alça i els blaugranes han de continuar guanyant per consolidar la seva posició de privilegi.

El PSG suma tres victòries i escala posicions amb els seus 6 punts. De fet, l’equip dirigit des d’aquest estiu per Stefan Madsen ve amb la moral reforçada després del seu triomf a la pista del GOG (28-31), recuperant a més l’average particular contra els danesos.

El principal referent del conjunt francès és un any més Elohim Prandi des del lateral esquerre, ben acompanyat per altres homes de primera línia com Yahia Omar o Luc Steins. També tenen molta importància en l’entramat ofensiu el pivot exblaugrana Kamil Syprzak i l’extrem català Ferran Solé.

El duel a París ha estat designat per l’EHF com el Match Of The Week, el partit de la jornada, i es repetirà a Barcelona el 3 de desembre, en l’últim compromís de Champions abans de l’aturada nadalenca.

El Barça afrontarà aquesta vuitena cita de la temporada europea molt ben posicionat. El conjunt barcelonista és segon al Grup B, amb 12 punts i 4 de marge sobre el tercer, una distància que necessita consolidar per encarrilar el passi directe als quarts de final.

Els homes de Carlos Ortega acumulen una ratxa de cinc victòries consecutives, inclosos els dos últims triomfs contra l’Orlen Wisla Plock, el perseguidor més immediat a la classificació. El Magdeburg és l’únic equip amb més puntuació (14), gràcies a una primera meitat de competició immaculada.

Ortega, que tenia a tots els jugadors a la seva disposició per al compromís contra el PSG, ha deixat fora de la convocatòria a Òscar Grau i Antonio Bazán. Completa la llista l’extrem Adrián Sola.

Un cop passi el partit al Pierre de Coubertin, els blaugranes tornaran a jugar al Palau aquest divendres, contra el Viveros Herol Nava, en la desena jornada de la Lliga Nexus Energía Asobal.

Més notícies aquí